Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Lillegutt på 3 år har forstoppelse, på apotektet ga de mikrolax, han bare gråter nå etter han fikk det oppi endetarmen. Han har det vondt og jeg vet ikke hva jeg skal gjør. Stakkars lillegutt
snuppelure 74 Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Huff stakkars liten Jeg vet så utrolig godt hvordan han har det, da jeg som liten slet masse med forstoppelse selv. Hos meg skyldes det melkeallergi som tok ca 14-15 år før de fant ut hva det var ..... Håper det snart går over ) Mange klemmer til deg og lillegutten din
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Dakar gutten. Får du han til å sitte på do mens du leser for ham eller synger med ham? Når han har fått microlaxen går det nok ikke lang tid før det kommer noe, så er nok bare et spm om å distrahere ham en liten stund. Lykke til hvertfall.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Tusen takk for det, nå ser du ut som han arvet tanta si der, søstra mi har også og er fremdelles mye plaget med forstoppelse. Jeg blir bare så fortvila når han har det vondt, vil ta fra han det vonde. Vil jo han skal ha det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå