Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjer det mye her! I går kveld ringte min søster meg og fortalte at hun jaggu meg er gravid hun og! Det er helt ferskt, hun tok testen i går, og vil, hvis alt går bra, få et lite nurk i månedsskriftet april/mai neste år. Isåfall vil disse søskenbarna bli relativt nære i alder, og meg og min søster (et drøyt halvannet år som skiller oss), har selv vokst opp med en kusine som er født bare én mnd etter min søster. Det har vært fantastisk å ha så nære søskenbarn, og det ville vært veldig kjekt om mine barn får oppleve det samme. Det er første barnet for oss begge, og jeg kan bare se for meg gleden hos de vordende besteforeldrene når de for vite at de ikke bare har ett, men TO barnebarn i vente! I går fikk vi vite at pappas kreft sannsynligvis har spredd seg, så det ser dessverre ikke så lyst ut der, men gleden over å skulle bli bestefar hjelper han mye. Så nå får han dobbelt opp :) HURRA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER så mye!!!!

Kjempe gøy da!!

Skrevet

Hurra, så koselig! men må få lov til å kondolere så mye mtp din far! Håper gleden tar overhånd og bare kveler kreften!!

Skrevet

Takker for det - vi får håpe til det siste at det går bra. Det er lett å fokusere på alt det negative i en sånn situsjon, så nå kan han kanskje få tankene over på andre, mer oppløftende, ting :)

Skrevet

Gratulere. Min søster skal ha i oktober og jeg skal ha i des/jan. Greit å få så nært hverandre.

Skrevet

Håper det går bra med faren din:o)

Skrevet

Takker! Det er artig. Kjekt med selskap under permisjon o.l. også :D

Skrevet

Gratulerer med tantebarn.

2007 er visst full av kontraster for deg og din familie.

Håper alt går bra med pappaen din. Det finners jo så mange typer kreft. Det er jo ikke alle som er så veldig farlige. Jeg krysser fingre for han.

Det har det vært kontrastenes år for meg og min familie også.

Jeg har blitt tante( i juni), er gravid selv, men mistet desverre pappa i kreft etter kun 4 mnd kamp i mars.

Skrevet

Huffda, det var trist å høre..

Kjenner selv at det blir som en følelsesmessig berg-og-dal-bane; samtidig som man står midt oppi det største i verden, skal man ta innover seg den reelle trusselen om død, som kreften fører med seg (og i ditt tilfelle; det vonde og meningsløse ved tapet av en man er glad i).

Pappa fikk diagnosen i fjor sommer, etter å ha vært dårlig lenge. Det er andre gangen han har kreft, og vi var sikre på at det ville gå bra også denne gangen. Han responderte fint på behandlingen en stund, men nå har han igjen blitt mye dårligere, spiser lite og visner hen. Det verst tenkelige som kan skje er at det har spredd seg til skjellettet. En spredning til andre organer gir oss fortsatt håp, men er det kommet i skjellettet ser det nok dessverre dårlig ut. Så vi krysser fingrer og prøver å tenke positivt mens vi venter på den endelige beskjeden.

Det er ikke alltid lett å akseptere at livet skal være så urettferdig. Jeg vet at pappas største frykt er at han skal dø før han rekker å se barnebarnet (som han snart får vite skal bli ikke bare ett, men to!) sitt, og akkurat nå er det mitt høyeste ønske at han rekker å oppleve det.

Jeg føler med deg og din søster, som mistet faren deres før de små kom til verden. Selv om det til tider kan synes som en mager trøst, så har man ihvertfall mange minner man kan bringe videre, og som man vil sette uendelig stor pris på.

Lykke til med svangerskapet, og gratulerer som nybakt tante :)

Skrevet

Gratulerer til deg og systra di! Håpar det vil gå bra med din far.

Skrevet

Grattis! Det blir kjempegøy:)

Min storesøster har termin 32 dager etter meg, det er så utrolig koselig.

Håper på det beste for din pappa!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...