tudeluuu Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hurra! i går kveld kjente jeg endelig det første sparket, og det var ikke bare et forsiktig lite dult heller. Jeg la meg ned i senga, og la handa oppå magen, som vanlig, og med det samme kjente jeg et kjempedult opp i mot håndflata mi. Det var kjempefint å kjenne!! Har merket at det har vært liv før og, men ikke så tydelig =) jippi! Er 15+4 i dag. Kjente det når jeg var 14+0 sist, så jeg har virkelig venta på dette =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye!! Er deilig å kjenne at det foregår noe der inne.
Topp 10. Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg har også kjent tegn så smått siden uke 15 men plutselig her en morgen lå jeg litt på magen og fikk et kjempe spark i motsatt side!!! Kanskje et hint om å slutte å ligge på magen:) Heheh, sikkelig godt å kjenne liv!! Fikk også høre hjertelyden for første gang i går:) Deilig!!!
Labambie Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Kjenner jeg blir misunnelig! Er 16+0 i dag,merker ikke no.. Noen ganger tror jeg kanskje liksom,men ikke no sånt som du snakker om... Grattis!
twoboys & a girl Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Deilig å få tegn der inne fra, har vært så heldig å kjent det lenge. Trur enkelte ganger han er på tur ut, romstrerer noe voldsomt der inne:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå