RajaPia Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Trenger hjelp her . Blir bedt i 3-års dag til ei jente vi kjenner. Men hva i huleste kjøper man til henne ??? Moren kler henne i Berbury (vet det er feil skrevet. ), levis o.l. Og smykker bruker hun i gult og hvitt gull... Hjelp !! Lommeboka mi har ikke budsjett til sånne gaver. Noen gode tips til gave fra dere supre damer her inne ?? ) ) Hun bruker ullundertøy , så det kan være en ide , men ellers har jeg null peiling.
EnJente_m_EnJente Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hva med en bok ? Bøker kommer ikke i Burberry eller Versace hehe !
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Kjøp noe billige klær på sparkjøp og noe plastjuggel smykker som sånne små liker. Hehehehehe... Får jeg lov å si, herregud for en dame....bruker merkesklær og gullsmykker på jentene mine og min ikke BARE. Nei herregud, hva er dette for dame og hva lærer hun ungen sin..... Kjøp noen morsom leke til henne du, det er vel det beste
kald klogg i ræven Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Aner ikke hva småjenter liker. Men fargeblyanter og puslespill slår jo ofte an hos de fleste barn, uansett kjønn. Men hun har visst nok av materielle goder. Hva med å gi henne en opplevelse, for eksempel kinobilletter, ta henne med på konsert e.l.?
RajaPia Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg var visst litt korttenkt i dag , eller jeg fikk hetta av å skulle kjøpe en gave til henne. ) Tegnesaker og bok er jo glimrende og prinsessestæsj. Både hennes mor og jeg er alenemødre , men min lommebok passer best til rimeligere tøy , ispedd litt ekstra innimellom. Bruker dåpsgullet av og til vi også , men ikjke i barnehagen. Jenta er forøvrig ei flott nydelig stor 3-åring , med ei kjempekoselig mor. Så det var egentlig ingen kritikk. Tusen takk for tips damer ! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå