Gå til innhold

hun har en blemme på gommen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste par dagene har vesla her strevet litt..siklet mye, vært litt sutrete og spyttet ut smokken..ville ha fingeren sin i munnen i stedet..

jeg tenkte kanskje hun hadde luft i magen, men da jeg kjente på gommen hennes (oppe) så kjente jeg lissom en skarp kant.. skvatt litt jeg, "herlighet, hun kan vel ikke få tenner, hun er jo bare 2mnd gammel?!" men til morgenen i dag tittet jeg litt ekstra etter..

den skarpe kanten kan minne om sånn det er før en tann kommer ut, men forhåpentligvis er det jo bare gommen hennes.. men oppe i tannkjøttet,lissom, er det en blemme! Ikke stor, men større enn en typisk "jugeblemme" som en får på tunga etc..

hva kan dette være,oghva gjør jeg med det? vet ikke om det er derfor hun har vært litt urolig i det siste jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være munn, fånd og fotsyken??

Søk på nettet og les om det og se om det stemmer.

Gutta mine har akkurat hatt det..

Skrevet

Munn, Hånd og fotsyken mente jeg : )

Skrevet

hm, virker ikke sånn..

er bare akkurat der, ikke på hendene og føttene..

tenkte først detkunne være en form for trøske eller hva de kaller det, men virker ikke som sopp heller.. mer som en jugeblemme, lissom..

men skal sørenmeg holde øynene åpne for dette med blemmer andre steder likevel, ettersom naboungene var borte og pirket på henne for noen dager siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...