mamman&lilleprins Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Idag er lillemann blitt tre måneder, å det er helt utrolig hvor fort tiden hat gått! Altfor fort synes jeg, og prøver å nyte hvert et sekund for ikke å glemme noe fra dene tiden. Det gjør man jo sikkert uansett, men det er litt trist å tenke på at de blir så fort store.. Santidig er det litt godt, for nå begynner jeg å kjenne ham ganske godt og vet hva han vil for det meste Hva synes dere da?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Min er nettopp blitt 3 mnd. Synes tiden har gått kjempesakte, og jeg gleder meg til han blir eldre. Trives ikke så godt med liten baby som jeg hadde trodd. Synes det er mest mas. Gleder meg til han blir så stor at vi kan kommunisere litt bedre. Synes det er synd at jeg føler det slik, skulle ønske jeg koste meg mer, for jeg kommer sikkert til å savne denne tiden når han har blitt stor. Må understreke at jeg selvfølgelig er kjempeglad i babyen min! Tror jeg velger å signere som anonym her..
mamman&lilleprins Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Selvfølgeli er du glad i babyen din!! Er det din første? Isåfall kan jeg forstå at du gleder deg til det, for mange kan bli veldig usikre på om det de gjør er riktig Dette er min første, men han er så snill og vi har hatt det så fint at jeg savner den første tiden virkelig mye.. Ikke det at jeg ikke liker den tiden vi har nå, for den er super!!! Han er så glad, stort sett hver dag, snur seg alle retninger og elsker å leke med beibigymmen sin )
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ja, det er vår første. Blir vår eneste også, pga helseproblemer. Derfor er det ekstra trist at jeg ikke nyter denne tiden så mye som jeg skulle ønske, siden jeg kun får oppleve det én gang.
mamman&lilleprins Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Huff så trist da.. Men du har jo en kjempefin og morsom tid foran deg som du kan nyte så godt du bare kan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå