Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Testet positivt i går,tok blodprøve i dag og får svar på hcg nivå iløpet av uken.. Helt ufattelig..mistet 13 Juli og her er jeg igjen På første EL! Forhåpentligvis da....
Stolt mamma=) Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 gratulerer så masse=) har ventet på deg
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Så flott!!!!!!!!!1 håååper det er en spire der =) lykke til og velkommen tilbake!
Athina' Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Så flott!! Lykke til og velkommen tilbake .-)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Grattis! Det samme skjedde meg...mista 30.desember 2006 og ble gravid på nytt mellom 12.og 19.januar. Rakk ikke få mensen en gang..
gravid me nr 8 :-) Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 hei mammaen til emilie:) så godt å ha deg tilbake da...nå ble jeg glad,har savnet deg her inne....gratulerer så mye....klem
Bea har snart 4 barn? Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Så flott krysser alt eg har for deg. Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 22. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2007 Uff..nervøs nå. Legen ringte ikke, men en vikarierende telefon-bærte som ikke visste helt hva legen hadde sagt "Han trodde ikke du ikke var gravid,eller hva var det han sa..han trodde ikke du var gravid..,men uansett ville han ta en kontroll prøve på mandag klokka ni passer det for deg eller??" HERREGUD!!! Hcg på 648. Ska ta ny prøve på mandag,men faen heller. Jeg ringer sykehuset, spør om jeg kan komme opp og ta en der i morgen og betale det selv,der har de lab og sjekker prøven mens jeg er der hvis jeg peser litt. Da får jeg svar med en gang om den er på vei OPP eller NED fra forrige gang . Klikker snart.. på`n igjen med samme prøvene og samme usikkerheten. Jeg skjønner det ikke helt heller. Har jo mistet før og da har mine tester vært negative ganske kjapt etterpå. Skal jeg plutselig bli en hcg bombe på to bein nå da men hcg i kroppen maaange uker etterpå,når det aldri har skjedd meg før?? ALLE tegnene er der, kvisene har poppet, øm og ekstra utflod der hvor mensen skulle vært. Jeg TROR jeg er gravid..jeg håper det..... Uff. Nå går hele dagen min i dass,klesvaska kan råtne for min del, og kakebaking gidder jeg ikke. Hvorfor faen kunne jeg ikke ta prøve i morgen,da er det 2 dager siden forrige. JEG RINGER OG SPØR.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 22. august 2007 #13 Skrevet 22. august 2007 Uff da,dumt hvis du tror du er gravid og ikke er det alikvell.Det eneste som kanskje kan være en bitte liten trøst,er at så lenge du har hcg i blodet,så har du lettere for å bli gravid og beholde det.Det var i alle fall det legen sa til meg etter at jeg hadde mistet og spurte om fremtidsutsikter. Håper det var en liten,om kanskje mager trøst. Lykke til,håper du har en liten spire.
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 22. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. august 2007 Har ringt nå.. Når F skulle hcg dobles HVER UKE???? trodde det var hver annen dag ? Det var hvertfall grunnen til at de ikke ville ta ny blodprøve før på mandag. Men det er greit... får bare gå her og glemme hele greia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå