Plutseliten :) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Du vet at du lever i 2007 når: 1.Du taster inn en pin-kode på mikroovnen 2. Du har 15 telefonnummere til en familie på 3 personer 3. Du sender en email til den personen som sitter ved siden av deg 4. Årsaken til at du har mistet kontakten med gamle venner, er at du ikke har e-mail adressen deres 5. Du har jobbet på samme kontorpult i 4 år, men for tre ulike firmaer 6. Din sjef ikke klarer å gjøre din jobb 7. Lunsjen din består av rå fisk som du spiser med pinner 8. Du ringer familien for å høre om de er hjemme idet øyeblikket du kjører inn i garasjen 10. All reklame på tv har en internetadresse under 11. Du får panikk om du glemmer mobiltelefonen din hjemme og du må snu for å hente den 12. Det første du gjør når du står opp er å gå online, før du henter en kaffe i espressomaskinen 13. Du legger hodet på skakke når du ler 14. Du leser dette og nikker og ler 15. Du vet presis hvem du skal sende denne mailen videre til 16. Du er for opptatt til å legge merke til at nummer 9 i denne listen er borte 17. Du måtte scrolle opp igjen for å sjekke at den faktisk ikke var der 18. Og nå sitter du der og ler for deg selv:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg vet at jeger fryktelig gammeldags og lever i 2007, og jeg... 1. blir sur av at alt må ha pinkode. 2. tenker at får jeg ikke tak i den jeg vil snakke med, så er det helt greit. 3. Aller helst beveger meg for å gi en beskjed. Det er både deilig å bevege seg og deilig å snakke til et levende fjes. 4. tenker at når jeg har kontakt kun pr. e-post er det noe vesentlig som mangler. 5. ønsker meg en stabil jobb, men utfordrende jobb. 6. håper å kunne jobbe i et team hvor sjefen ikke nødvendigvis kan gjøre mine arbeidsoppgaver, men skal ha en mening om jeg har behov for det. 7. Lunsjen din består av rå fisk som du spiser med pinner 8. Blir flau av at jeg faktisk ringer familien for å høre om de er hjemme idet øyeblikket du kjører inn i garasjen ha ha ha, snakk om å være tante Sofie.... Jeg tar tittelen mer enn gjerne ;-) 10. Jeg syns det er toppen at all reklame på tv har en internetadresse under 11. Jeg får panikk om jeg glemmer mobiltelefonen din hjemme, men jeg snur ikke for å hente den 12. Det første du gjør når du står opp er å gå online, etter at unger og mann er vel plassert på jobb og skole. 13. Jeg legger hodet langt bak og gaper flaterende når jeg ler 14. Du leser dette og rister oppgitt og bekreftende på hodet 15. Du vet presis hvem du skal sende denne mailen videre til 16. Du er for opptatt til å legge merke til at nummer 9 i denne listen er borte 17. Du måtte scrolle opp igjen for å sjekke at den faktisk ikke var der 18. Og nå sitter du der og ler for deg selv:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 jeg skulle jo le av meg selv på slutten her, ikke midt i.... jaja... jeg ble 56 på en mental alder test, så da er jeg vel unskyldt når setninger jhopper seg rundtomsnurr.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå