Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt babywatcher, og fikk den i dag - hurra! Skal overraske min kjære fordi han ble så fryktelig skuffet da jeg fikk høre hjerteslagene hos legen sist jeg var der, og han ikke var med. Testet den nå, og den viste hjerteslag på ca 147. Men hvordan var det med hjerteslag og kjønn igjen, noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at hjerteslag under 140 er gutt og over 140 er jente:) Man kan jo bare spekulere:)lykke til.

Skrevet

Min lege sa at gutter ligger sjeldent på over 120 mens jenter rundt 140-160,men man kunne ikke stole på dette sa han,jeg selv hadde sterke hjertslag sist kontroll og han mente det var jente mens jeg har sterk følelse på gutt,så vi får se hva som kommer litt spennende det også..

Skrevet

Det er nok like sikkert å si det som det er med høy å lav mage..altså ikke sikkert i det hele tatt... men det de sier er vel at jente skla ligge på 150 og opp og gutten rundt 140...

Men jenta mi er på 140 ho, såååå..er nok bare et sånt gammelt råd de brukte for noen år siden..

Skrevet

babywatcher? hva er det

Skrevet

Under 140 = gutt

Over = jente, tror det var slik sånn ca.

Men hvis du er ganske kort på vei skal hjerteslagene ligge høyt, (varierende hjerteslag tyder på trivsel :))

Fikk min babywatcher i uke 14-15, hjerteslagene la da på rundt 150+ - , det har hun gjort igjennom hele svangerskapet.

Sover hun er det rundt 145+ - , er hun våken og aktiv kan det ligge helt opptil 170 (som regel 160).

Skrevet

Hørte hjerteslagene til min sønn og de lå på 144.

Skrevet

Min gutt lå i hele forrige sv.skap på rundt 140-160 :)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar :) Regner med det ikke er safe å løpe ut å kjøpe rosa tøy nå bare fordi den lille lå over 140, men det er jo artig å spekulere :) Koselig lyd ihvertfall! :D

Skrevet

Sånn hendig sak som gjør at du kan høre hjerteslagene til babyen din :)

Skrevet

Vel...alle mine gutter har ligget over 140...

Skrevet

Hvor har du kjøpt babywatcher'n hen? Lurer nemlig litt på å skaffe meg en! ;)

Skrevet

Mine gutter har ligget jevnt på over 140.

Tror ikke på det der. Hva er logikken? Eller teorien?

Skrevet

min lå først på 156 lenge, for så å bli stabil på 140-145... Men jeg venter gutt da i følge ul..

Spesialisten jeg går til sa at det der bare er tull, men ikke vet jeg..

Skrevet

Om ho søv eller ikkje så ligg det på rundt 144, somregel har det vært det med alle 4.jentene mine

Skrevet

Jeg kjøpte min brukt jeg, av en her på bim. Var vel så greit det, sparte noen kroner og den fungerer helt strålende :) Men de selger vel på www.babywatcher.com eller noe og :)

Skrevet

er 35+0 å venter jente (fikk det bekreftet igjen på ul i dag,ingen tvil,hehe) hjerteslag på 140

Skrevet

Både jenta mi og gutten i som jeg nå har i magen har ligget på 140-170 så det er ikke en sammenheng hos meg nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...