Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Stemmer det at man legger mere på seg når man venter jente enn når man venter gutt? Jeg vet ikke hva jeg får men føler jeg ser så opplåst ut og tenker derfor at det er ei jente som kommer? Hvordan er det med dere som vet kjønnet?
Fløffy Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg venter antakeligvis jente og ser virkelig ut som jeg gjør det ( Ser ut som jeg har putta en pute inni genseren i stedet for å ha en nusselig liten kul...
Amanda- Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 jeg vil heller si at dette er litt oppskryt.. jeg venter jente og har sann brei " jentemage" men tror dette varierer fra pers. til pers.
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 magen min er liten og eg fikk vite i går at eg venter jente;) har ikke lagt på meg så mye heller, ca 8 kg.. er 37+1
Pampers123 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg tror ikke magen har noe å si for hvilket kjønn det er. Man bærer barna på forskjellige måter, og det er forskjellige mennesker der inne hver gang så ikke rart magene blir forskjellige
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Min er spiss, men det syns ikke så veldig godt når jeg har klær på, tror jeg da.....men magen har lurt mange fordi den er høyt oppe....
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 jeg har en typisk gutte mage, og venter gutt.. den er ikke liten, men er ganske smal forfra..
MissBenz Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Jeg venter jente og har jentemage... Magen min er liten og nett, har gått ned 6 kg siden jeg ble gravid og er nå i 30 uke.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Jeg venter gutt og ha en veldig guttemage, du kan ikke se at jeg er gravid bakfra men har en ganske stor og spiss mage. Min venninne venter jente og har jentemage. Jeg har sett mange mager, og synes at de fleste som venter jente har jentemage og de fleste som venter gutt har guttemage. Jeg har sett noen unntak, men det stemmer på de fleste gravide jeg har sett. Jeg trodde ikke på jente og guttemage før jeg ble gravid selv og har blitt oppmerksom på mager. Men nå mener jeg at man kan se det, med unntak selvfølgelig!
Patetica fåkksi Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Jeg kjenner like mange med gutt som har jentemage, om omvendt, som de som har typisk guttemage og venter gutt, saa jeg tror ikke paa det der i det hele tatt. Det er tilfeldig.
dårligfantasi Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 jeg venter gutt, og har vel "guttemage".. har bare lagt på meg på magen, ser ikke bakfra at jeg er gravid. magen er heller ikke noe stor i forhold til at jeg nå snart er fødeklar, hehe
eggedosis Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Stemmer på meg! Jeg har gutt og jordmora sa: du har typisk guttemage! (-men hun understreket at her fantes det ikke noe fasit).. :0) De som har født flere barn, gutter og jenter vet jo ihvertfall at dette ikke alltid stemmer!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 du kan se på mine bilder,jeg venter jente. synes jeg har samme mege som med gutta,ikke har jeg lagt på meg mye heller:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Jeg venter jente og har rundere mage nå enn da jeg ventet gutt. Formen har vært mye dårligere dette svangerskapet også, men det kan jo ha noe med at jeg er nesten 10 år eldre enn første gang.
smn1 Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 eg venter en gutt og magen ser ut som en fotball og mange sier at det er typisk guttemage. har også lagt på meg 23 kg til nå og er 37 uker i dag.
gladbaby Skrevet 21. august 2007 #16 Skrevet 21. august 2007 Her er det tydelig at det er forskjellige medninger om hva som er typisk gutte- eller jentemage, så jeg tror ikke magefasongen har noe å si. Ei i familien har fem barn og hun har hatt lik mage hver gang selv om hun har fått både jenter og gutter!
velsignet med to Skrevet 21. august 2007 #17 Skrevet 21. august 2007 Jeg venter gutt og har stoor spiss mage, men ingen kan se bakfra at jeg er gravid.
kyssegal Skrevet 21. august 2007 #18 Skrevet 21. august 2007 Her stemte det ikke.. alle var sikker på at jeg fikk gutt pågrunn av magen var så liten, man så ikke at jeg var gravid. men jeg fikk jente.. godt jeg hadde trua da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå