Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 når eg mater jenta mi, så begynner hun å streve sånn. som om ho har forstoppelse..ho begynner å gråte etter litt, så gjer det seg.. normalt? gjer ho mme.. ho er 3 uker
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hmm,kanskje hun får i seg mye luft? Prøv den flasken mot kolikk.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 hvilken flaske er det? ho raper godt 2 ganger i løpet av måltidet. etter halve flaska å så når ho er mett
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 avent flaskene funker bra, også må du huske på å slippe ut litt luft innimellom når du gir flaske:)
Lykkelig mamma,250107 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 hvor ofte går hun på do da?har du malt i vannet?
SaftSuse *Overtid* Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Dr.Browns-flaskene er veldig gode ) Gir du Nan? I så fall kan du prøve å blande ut pulveret i litt varmere vann (55-60 grader, ikke over 60!), og røre med ei skje istedet for å riste ) Funker helt supert her, har verdens blideste baby uten magevondt ) Har faktisk ikke brukt malt ei eneste gang etter jeg begynte å blande i varmere vann! Har snakket med Nestle, og det gjorde ingenting så lenge temp ikke oversteg 60 grader )
Gjest Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 eh ups...jeg har alltid blandet ut mme rett i vannet fra vannkoker.. det vannet holder nok langt mere... men lille legger på seg og er fornøyd så..2 kilo på en måned:).. hvorfor skal man ikke ha over 60 grader?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå