Gå til innhold

*Tigergutt og Tarzan* Er du her ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du hadde skrevet et innlegg der ei som var fortvilet over lite søvn..

Du skrev:

 

Uff ikke lett det der.

Vi hadde samme greia med storebror og det endte med at både jeg og ungen gråt både natt og dag.Jeg kontaktet HS og fikk kjempehjelp.På 4 døgn var rutinene inne.....helt utrolig.

Jeg fulgte rådene fra dag en med lillebror og han har sovet rundt fra han var 4 uker.....på eget rom.

 

Be om hjelp fort....du kommer til å bli utslitt.

 

Lykke til:o)

*Tigergutt og Tarzan*

 

--

Jeg bare lurte på, kan du fortelle litt hva de rådene gikk ut på, hva dere gjorde osv... og hvor gammel var han da ?

Dette gjaldt storebror ser jeg.. og dere fulgte samme rutiner med lillebror... ?

Veldig kjekt å få tips som kan gjøre at vi kommer i flotte rutiner...

Mitt mål er forsåvidt ikke absolutt å få gutten til å sove rundt.. men litt lengre sammnhengende søvn om natta er jo ikke å forakte ;-)

 

Blir glad hvis du svarer !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...