Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Så du hadde skrevet et innlegg der ei som var fortvilet over lite søvn.. Du skrev: Uff ikke lett det der. Vi hadde samme greia med storebror og det endte med at både jeg og ungen gråt både natt og dag.Jeg kontaktet HS og fikk kjempehjelp.På 4 døgn var rutinene inne.....helt utrolig. Jeg fulgte rådene fra dag en med lillebror og han har sovet rundt fra han var 4 uker.....på eget rom. Be om hjelp fort....du kommer til å bli utslitt. Lykke til:o) *Tigergutt og Tarzan* -- Jeg bare lurte på, kan du fortelle litt hva de rådene gikk ut på, hva dere gjorde osv... og hvor gammel var han da ? Dette gjaldt storebror ser jeg.. og dere fulgte samme rutiner med lillebror... ? Veldig kjekt å få tips som kan gjøre at vi kommer i flotte rutiner... Mitt mål er forsåvidt ikke absolutt å få gutten til å sove rundt.. men litt lengre sammnhengende søvn om natta er jo ikke å forakte ;-) Blir glad hvis du svarer !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå