Gå til innhold

hei på dere :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig oppdaget at dib har flere grupper enn skravlesiden og småtroll. Og jeg ble kjempeglad da jeg fant dere her inne.

Litt om meg og mine:

Jeg ble 40år 07.07.07 - så datoen ble grundig feiret. Det med 40 ble ikke vektlagt stort - eneste med alderen er at klærene min ser ut til å krympe med årene.

Jeg er bergenser - og dessverre litt viggo her på vestlandet. Det har vært så mye hus, barn, og jobb de siste 10 årene at jeg knappest har noen venner igjen.

Jeg har 3 nydelige barn - tenk at jeg er så heldig :)

Eldste er gutt på 8 år, mellomste gutt på 2,7 år og minsten er en pike på 17 måneder.

Jeg er aleneforsørger og har full jobb - så dagene er travle men egentlig veldig kjekke.

Jeg gleder meg masse til å bli kjendt med alle her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit!

Dette er garantert den triveligste plassen i syberspace for oss modne, ingen over ingen ved siden av :o)

Du må bare være forsiktig med en ting: Det er veldig lett å bli avhengig:o)

(...og det er ikke skryt altså!)

Skrevet

Velkommen hit skal du være!!!

Du kommer garantert til å trives, men pass opp for avhengigheten, ja :)

Skrevet

tusen takk begge to :)

håber jeg kan bytte en avhengighet med en annen, da. :D

først sluttet jeg å røyke (etter 26 stinkende år) - og byttet avhengigheten i noe seriøst med skoshoping. jeg tror det blir veldig hold på hatten når regningen på amx'et kommer :/ - så jeg tar gjerne og bytter skoshopingen i dib'ing her inne. tror helt sikkert det blir mye kjekkere også :)

Skrevet

Hei og velkommen:-)

Her er det så trivelig at man nesten ikke klarer rive seg løs igjen:-)

Skrevet

Velkommen til deg,og gratulerer med lillejenta :)

Skrevet

opppssss...sent nå :) Ikke du som hadde ei lita på 4 uker ;) Sorry!

Skrevet

tar gjerne i mot gratulasjonen likevel, jeg da. :) selv om minsten ikke er helt bitteliten lenger.

Skrevet

Gratulerer med prinsessen:-)

Skrevet

Tusen takk :) Er litt stas med en liten svært så uventet rosa.

Skrevet

Ja, det er supergøy med disse små rosa:-))

Skrevet

Hehe :) Min var nesten 6 måneder i magen før jeg oppdaget at hun var der.

Etter å ha kommet meg over sjokket - jeg skulle da ha stor mage, det fikk jeg med en gang med guttene, det var da ikke så lenge siden jeg hadde vært gravid så jeg kunne da ikke ha glemt av hvordan det var (er 14 måneder mellom de minste) - så har jeg vært kjempeglad hvert sekund etterpå!

Skrevet

Wow, det er helt utrolig da! Jeg har liksom aldri skjønt at det går an, men jeg vet jo at det skjer titt og ofte:-) Men nå har jeg omtrent visst at jeg har blitt gravid når jeg har blitt det, en spesiell følelse av at "nå blir det barn".....har jo tatt test som ikke har slått ut, men alikevel visst at jeg har vært gravid:-) Og dager senere slår det svakt ut på test:-)

Det må være et sjokk ja, oi jeg blir visst mamma igjen om 3 mnd.........hihihi.......ser det for meg, jeg hadde besvimt tror jeg;-)

Skrevet

Oooops, da skjønner jeg det var uventet, he he...

Bra nick du har, forresten :)

Skrevet

Ja fy fader - sånt skjer jo ikke :) Og i alle fall ikke med meg!

Jeg kom meg på UL fortere enn bare det - og derinni lå det en stor jente! Fortsatt slet jeg veldig med å tro det hele. Ingen mage, ingen sparking, ingenting av noe som helst. Med mellomsten hadde jeg så bekkenløsning at jeg var helt sengeliggende - og kun måneder senere - ingen bekkenløsning med rosa. Det er bare så rart :)

Det ble verdens korteste svangerskap - hun kom også til verden i uke 35. Så da var jeg vel gravid i litt over 2 måneder.

Skrevet

Hehehe, ny rekord vil jeg si:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...