Gå til innhold

For MYE liv der inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Babyen min er våken hele tiden føles det som. Den sparker og turner og det er ikke fred og få. Ikke misforstå jeg elsker følelsen av liv men synes at det kan bli litt for mye av det gode.

Leste at barnet sov 90-95% av tiden. Det stemmer ikke for min baby.

Er det forbundet med noen fare at en baby er så vill?

Sier det noe om noe eller er det bare sunt?

Er bare litt nysgjerrig for jeg er jo så redd at den ikke sover nok..

Hilsen en litt bekymret 1.gangs mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gullet mitt og turner og bokser å står på til alle døgnets tider...

tror ikke det er noe farlig med det.

mange mener jo at hvis babyen er aktiv i magen er han rolig når han kommer ut og omvendt...

Gjest anouschka with Love
Skrevet

neida ;) Bevegelsesmønsteret er forskjellig. Hvor langt er du forresten?

Og hva med kostholdet ditt? Mye sukker kan gi mye liv.

Jeg fikk en sønn for 10 år siden. Nå som jeg er gravid for andre gang så kan jeg si at hun jeg har i magen nå ikke er så aktiv. Hehe, han var aktiv inni og utenpå! Jenta mer bedagelig. Blir spennende å se hennes personlighet, om det stemmer med mønsteret i magen.

Spiser du noe spesielt tror du som kan påvirke?

Skrevet

De sier at er baby aktiv inne i magen så er han det når han kommer ut også!

Min er helt vill til tider..Men sover endel på dagen tydeligvis...men på natta da er d kaostilstander ja:)Og ingen fare er forbundet med veldig aktiv baby... Bare hvis den endrer kraftig adferd i magen.

Skrevet

Det håper jeg på også - at de blir rolige når de kommer ut. Her turnes det også kontinuerlig!!

Skrevet

Jo, jeg spiser en sjokkis i ny og ne - men ikke no mer enn før.

Er i uke 33 og er ellers sunn og frisk! (Lagt på meg 13 kg).

Skrevet

Min første var rolig i magen , og ble en veldig aktiv jente ;-)

Den som ligger i magen nå , er helt propell til alle døgnets tider ! Krysser fingrene for en bedagelig liten sjel ;-0

Skrevet

Jeg er i uke 38+5, og her turnes det fra morgen til kveld..

Jeg har fått beskjed av jordmor om at det er helt normalt, enkelte er rolig og sover mest, mens andre liker å vise at de er der..;)

Trodde det skulle bli roligere nå, så nærme termin, men det ser ikke ut til at h*n bryr seg om det..:)

Skrevet

Har hatt superaktiv baby og har egentlig bare venta på at det skulle roe seg ned, nå som det er blitt trangere der inne. Men neida, han bøller seg bare plass! Styrer fælt hele natta. Opp og ned, att og fram. Jeg og pappan må bare le... Lurer veldig på hvordan han er når han kommer ut!

Skrevet

Helt propell her også. 30 uker og syns det bare blir mer og mer liv. Både jeg og pappa'n er nokså bedagelig anlagt så jeg vet ikke hvem turboknerten i magen har det etter. Blir spennende å se om det fortsetter når han kommer ut.

Skrevet

heia!!er snart i uke 33 og her er det jammen liv gitt:-)

det har det vært siden uke 15..nå er han så sterk at det gjør vondt til tider...

men ringte til jordmor og hun sa dette ikke var et vanlig problem og hadde ikke hørt om babyen sparker for mye...men men ser det er mange her inne så da er jeg bare happy..

men kan være noe at jeg drikke kaffi hver dag også da:-O..

good luck everybody!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...