Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er du? Hehe..

Har sendt deg en pm!

Si ifra om du ikke vil, ok?

Og er det greit så kan du selvfølgelig gi "det" og vise til de du selv vil.. hehe.. Ble rotette dette, men du skjønner nok om du leser pm'en..

Noen som lurer nå eller? hihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nysgjerrig, hmmm.....har vel noe med bilder å gjøre tenker jeg;-))

Skrevet

Hørtes spennende ut, hva kan "det" være ;-))

Skrevet

Jepp vakre bilder av flotte dibbedamer, og ett litt rart brudepar;=) Ligger på hjemmesiden til Rory og Em...hvis dere vil se så kan jeg sende veiledning og passord for å komme inn...

Skrevet

jeg vil jeg vil jeg vil :-))))

Skrevet

Det hadde vært kjempemoro å få tittet hvordan bruden så ut i drømmekjolen sin :)

Skrevet

Må bare få godkjenning fra Reveenka, Attpåklatten og Karomamma om det er greit at de vises frem.

Skrevet

Jeg har kopiert over noen av bildene på min egen hjemmeside. Bare av oss, slik at ingen blir vist uten samtykke!

www.2voksne5barn.piczo.com

Skrevet

Så fine bilder du har tatt, Rory!!!

Snulder: du kan bare legge ut flere for min del. Regner med at bildene ikke er altfor kompromitterende, he he...

Skrevet

Nei, bare de bildene som Snulder hadde kopiert til hjemmesiden sin :)

Skrevet

Flotte bilder og flott brudepar. Så nydelig lillejenta di er. Og brudebuketten var flott- herlige farger:))

Skrevet

Jeg vil også gjerne se bildene:-)

Men, de blir vel ikke tilgjengelig for hele verden eller? Litt skeptisk.......Er jo greit at de som kjenner meg ser dem, men jeg er litt skeptisk til at ALLE kan titte.....hmmm....kanskje innlegget til Reveenka på skravle skremte meg litt;-))

Og bildene av herr og fru Snulder er kjempefine:-) Og lille prinsessen er bare helskjønn da!!!!!

Skrevet

Jeg vil ikke være vanskelig altså;-))

Bildene er kjempeflotte og de som kjenner oss må jo få lov å se om de vil:-) Kjekt med passord og slike sider.... skjønner at jeg snart må få meg noe sånt selv:-)

Skrevet

Nydelige bilder av et utrolig flott brudepar! Fantastisk kjole :)

Og for en skjønn liten prinsesse (som har samme mellomnavn som datteren min,og som feiret sin 1 årsdag da jeg lå og fødte lillegutt 081006 ;)

Tusen takk for titten!

Skrevet

Kjolene til brud og prinsesse var ennå vakrere enn man kan se på bildene!!! Detaljer som var så nydelige.....ble helt satt ut jeg....tårepersa;-))

Skrevet

Så at dette var en spesiell kjole...enkel samtidig så utrolig flott!

Uff...lettrørt jeg også vet jeg,som satt med tårer i øynene bare av å se bildene ;)

Skrevet

hihihi......godt vi er flere.......og vi var ganske mange på lørdag også......kunne samlet tårer til et saltvannsbasseng, det er jeg sikker på:-)

Skrevet

Kjempefine biler, Rory!! Du er veldig flink!!!

Sorry, det tok litt tid før jeg svarte. Måtte vaske noen klær og litt sånt :)

Skrevet

Å så fine de var!

Lillejenta var også helt nydelig!

Kan jeg også få se flere????

Please???

Skrevet

Bildene på Snulders hjemmeside er kjempefine!, både fra brylluop og elllers av aller de flotte barna!

Men det hadde vært moro å se flere bilder fra bryllupet!

Skrevet

De som vil se det kan vel bare få passordet:-) Eller er jeg skeptisk da??

Og om vilt fremmede spør etter passordet (totalt ukjente nick) så er det liksom ikke noen grunn til å gi dem det eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...