~~DoraDora~~ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Som støtter meg i min mening om at alle må få bruke ytringsfriheten sin...her inne også. Jeg skulle gjerne fortsatt her inne, men jeg ser nå at jeg ikke har så mye å hente her lenger. Fortsetter jeg her, så vil det sette en demper på meg, nå når jeg vet det plager enkelte folk så mye at jeg skriver det jeg mener om ting. Og skal jeg bare svare på innlegg når jeg er helt enig, så blir det jo sjelden dere ser nicket mitt allikevel ;-) En ting til vil jeg understreke, og det er at jeg ikke bare har "hetset" biomødre... som enkelte påstår. Jeg har også støttet dem i deres saker mot deres stemødre...når jeg har vært enige med noen av dem. Et eksempel er i innlegget der en biomor er frustrert over stemor som tok seg den frihet å ta med barnet til frisøren.... da var jeg blodig enig med biomoren, og da "hetset" jeg stemoren... ( Jeg kunne jo ha droppet å si meningen min der, dersom jeg ikke ville støtte en biomor, eller hetse en stemor...) Men men samma det... skulle ikke ha behøvd å forklare meg... Det kan hende jeg ikke greier å la være å gløtte innom her for alltid,- men da må jeg bare innrømme at skulle jeg bli for fristet til å svare på noe... så gjør jeg som de andre "feige"...gjemmer meg bak anonymknappen. Skulle visst gjort det fra starten av ja. Men jeg ville stå for meningene mine, så jeg nektet å gjemme meg før... Nå gir jeg opp det. All respekt for dere som tør si meningene deres videre nå, uten å dempe dem for å ta hensyn til de som ikke vil høre det...og uten å gjemme dere bak anonymknappen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ja da blir det jo festlig her inne. Dersom alle bare gjemmer seg bak anonymknappen. Men kan du ikke holde deg til den, andre mine dine våre barn siden da? Der er jo anonym knappen fjernet. Der er det ingen som gjemmer seg. Og ingen klager på dine meninger uansett hva de gjelder.
fyttikatta Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Du får gjøre som meg da , månestrålen, vær anonym en liten stund og skift nicket ditt. Jeg fikk enda mer pepper enn det du gjør, men dette gjorde susen. Jeg mener og skriver det samme som før, men det er tydeligvis noen andre som er hakkekyllingen nå. Merkelig fenomen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Du må ikke slutte å være her... vi må ha lov å si meningen vår. Og folk må ta det som det er.. vi tåler av litt hehe.. godt at ikke alle er like, tenk å kjedelig det hadde vært.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå