lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 har ik mange dager igjen til termin. de siste 5 dagene har jeg hatt kjempe hodepine. har store problemer med å sove, har så vondt i hodet. dag som natt. dette tapper meg helt for krefter. er det andre som har dette?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Du kan ikke være blodfattg da..(Lav HB)....Jeg har vært trøtt å plaget med hodepine og trodde dette var liksom normalt siden er var gravid...Men HB skal ligge rundt 11 og min var på 8.5...så d var faretruende lavt sa jordmor og jeg måtte knaske jern frem til fødsel og etterpå, eller kunne jeg virkelig ta skade av å miste blod..
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 sliter med mye hodepine eg og.. HB mitt ligger på 11,3. målte det på fredag..
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 HB min ligger på10,8 det er helt greit sa jordmor. skal til legen i morgen, hun lurte på om det kunne være svangerskapsforgiftning. uff, håper det ik er det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå