Gå til innhold

Nå sliter jeg med økonomien jeg også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på hvordan jeg skal få betalt alle regningene jeg har fått. Har akkurat nå 11.000 kr på konto som skal gå til skole (selv om jeg mangler 1800 kr der). Jeg kan ikke bruke dem, ellers får jeg ikke skoleplassen. Dessuten kan jeg ikke søke stipend eller lån før jeg har betalt skoleplassen som er i september. Dette er privatskole. Har søkt utdanningstønad og håper at jeg får det, selv om dette er privatskole. Om jeg får innvilga det, kan jeg betale alle regningene mine, kjøpe litt møbler, siden jeg trenger det. Har nettopp flyttet, og har ikke en eneste møbel utenom bord og stol og seng til meg og sønnen min.

Så nå sitter jeg her med en liten bunke med regninger som jeg ikke vet hvordan jeg skal få betalt. Alle er på over 500 kr, så jeg sliter litt. Er så bekymra at det går utover søvnen min. Men det går bedre nå som jeg har fått det ut. Mange som sikkert komme til å kritisere nå, men det drite jeg i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet iallefall at BI studenter får utbetalt lån/stipend før de har betalt skolen, så er du sikker på at du må betale skolen FØR du søker? for da er det veldig få som klarer å gå på privatskoler.

Skrevet

Nå er det slik at jeg trengte ikke å søke, for jeg fikk plass allerede før sommer. Dette er på vgs nivå, for jeg fant ut at jeg mangler bare et par fag + forbedre et par andre fag slik at jeg får nok poeng for å komme inn på høyskole. Jeg er litt usikker på om det med stipend før skolepenge er betalt...men skal ta en prat med skolen og spør isåfall.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Må du gå på skole da? Du kan ikke ta disse faga som privatist?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...