TøffiTrynet☠ Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Heter jenta di Simone? Fint navn! Hvis du vil ha et guttenanv på S, så er jo Sivert fint... Ellers så liker jeg godt: Nicolay, Herman, Haakon, Lucas og Morten..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Sigve er også fint:)
nr 6 på vei Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Aleksander, Oscar Olve Sølve.................. Adrian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå