*Jente06*gutt08* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Har IKM i dag og ikke antydninger til TR.... er begynt å bli litt kvalm også....og jeg som sa at jeg ikke skulle begynne å prøve før i september....jaja, en mnd før går da bra hvis jeg er gravid da.... Da tror jeg vi har termin 30.04.08. Tenkte jeg skulle vente med å teste før i morgen eller torsdag....hvis jeg klarer det da Er så utrolig mangen jeg kjenner som er blitt gravide i det siste, jeg tror det hjelper på jeg.... Ha en fin dag da jenter....og håper vi alle blir/er gravide Stor klem fra meg
Tasselur Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Oi, det høres spennende ut! Du får si i fra hvordan det går i morgen/torsdag. (Tålmodig er du, hvis du klarer å vente helt til torsdag. Men sikkert lurt.) Lykke til!
liten_en Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde IKM igår, ingen tegn til mens. Er konstant kvalm(nesten så jeg kaster opp til tider), stikkinger i nedre del av ryggen og litt i siden av og til. Jeg tør ikke teste, jeg er pessimist på dette området faktisk.. Tenker at jeg ikke er gravid og at mensen kommer når som helst... hehe. Men lykke til, håper du er gravid da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå