Gå til innhold

Flere med kranglete bihuler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter endel med dette. Hver gang jeg blir syk, får en lett forkjølelse osv. så blir bihulene mine skikkelig ugne med påfølgende hodepine. Mandlene min hovner også enormt opp.

Noen som har det som meg?

Hva gjør dere for å holde det i sjakk? Noe annet enn nesedråper og hodepinetabletter? Jeg har gått over til saltvannsdråper og merker at jeg har bedre effekt av de enn av "vanlig" nesespray.

Noen som har prøvd sånn "nesehorn"? Husker ikke helt hva det heter. Er sånn man skyller nesen med, ligner på et horn..

Oi, mye spørsmål her, men legen har hele tiden bare anbefalt med nesespray og sånt. Tenkte kanskje noen andre hadde noen gode tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter hodet ditt tilbake på plass. Helt seriøs, jeg hadde plateforskyvninger under mine behandlinger (og i periodene mellom behandlingene). De lirker og lurer og dytter og skyver, kjempe forsiktig, uten noe voldsomheter. Min osteopat behandlet også en del inni munnen og langs bakhodet/nakken min, en mnd ble plutselig ansiktet mitt mer parallelt på begge sider! Slik kan de gangene som forbinder bihulene med svelget og nesen åpnes opp.

Skrevet

dr. oz på oprah sverger veldig til nesehorn, og sier det er fint for de som har mye plager med bihulene og allergi.

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve det. Hvor mye ca betalte du for behandlingen? Sånt må settes av i budsjettet for oss som har lite penger. Hehe.

Skrevet

Ja, jeg så det jeg og. Men har mer tiltro til andres erfaringer enn akkurat det som blir sendt på TV.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...