Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 noen som har gode kjerringråd for å sette i gang fødselen?? pliz kom med de:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 løp trapper, spis sterk mat, ha sex, få orgasme, gå laaange turer. gjrne i oppoverbakker med "variasjon" Som en skogsvei el no slik!! Lykke til!!
erika06 Skrevet 23. september 2007 #4 Skrevet 23. september 2007 jeg var også ganske lei og prøvde mye rart. på kvelden en kveld tok jeg en klut og fukta den i lunkent vann og la den over brystene i 20 min. morgenen etter gikk vannet og den kvelden ble frøkna fødte... bare et tips! spør også på sykehuset, de kan gi deg akupunktur. lykke til!
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg var ganske lei av å vente da termin nærmet seg. 3 ukers permisjon "alene" holdt for meg. Til middag dagen før termin lagde jeg komle/raspeball, serverte saltkjøtt til. Komle er så tungt fordøyelig, gammelt kjærringråd! Ingen ting var skjedd på formiddagen etter, så jeg gikk meg tur til apoteket. Der kjøpte jeg meg laksèrolje. Gikk innom matbutikken på vei hjem, kjøpte Biola. Da jeg kom hjem tok jeg 1 ss med lakserolje i glass med Biola, drakk det. Noen timer sener gjenntok jeg det. Kl 23 gikk slimproppen, vannet også etterhvert. Riene startet, litt svake til å begynne med. Kl 10 neste morgen var det tid for å reise på sykehuset! Prinsessa ble født kl 16.28(altså dagen etter termin). PS fødte forøvrig i badekar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå