Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte bare på hvordan det går med deg?

Fikk du tatt urinprøve og eller blod prøve i går?

Og hvordan gikk det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Veslejenta

så koselig at du etterlyste meg! :)

Ja jeg var på legekontoret igår, og tok en urinprøve (formidagsurin) og den var negativ. Fikk tilbud om å få en legetime, men jeg takka nei.. var redd for at mensen skulle komme innen timen, og da var det jo liksom teit å komme dit. uansett, så angra jeg meg, og idag ringte jeg og fikk en time imorgen klokka 11.

ingen tegn etter tr, bortsett fra at jeg er øm i korsryggen.. har vært det i kanskje to dager nå. Jeg har ikke vært å trent og ikke gjort noe uvanlig, så lurer litt på det. kan jo være tr.

Meeen, hva skal jeg si til legen min tro.. Forklarer jo hele greia. Er redd for at hun skal synse at jeg overdramatiserer siden jeg har fiksa meg en legetime såpass kort tid etter ikm..Men jeg må jo finne ut hva som skjer med kroppen min!

håper hun tar blodprøve også vet jeg ikke hva annet hun kan gjøre. ta pulsen min kanskje?

Hva tror du?

Veldig koselig at du følger med meg altså! Jeg gleder meg til du venter på IKM. det blir spennende! Håper din neste spire klorer seg fast!!! :) *klem*

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen!

Beklager at jeg har vert borte en stund, men har vert så syk... med lungebetennelse og kvalme osv...

Så jeg har holdt meg borte fra pcn en stund og stort sett vert sengeliggende...

Men hvordan går det med deg nå da?

Var du gravid eller?

Håper det gikk bra for deg! ;)

Det ser ut til at syklusen min er forlenget med 1 uke... så nå skal jeg ha ikm om ca 3 uker... så da er vel antakelig EL en plass mellom denne uken og neste, så vi får bare stå på :P

Men vil veldig gjerne høre fra deg, er så spendt på hvordan det gikk for deg...

*Klem*

Skrevet

Er du helt borte?

Har du kanskje havnet inn på 1tri? :o:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...