Gå til innhold

farlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde sex i går, og nå nå når jeg var på do kom det en blodig slimklump på papiret. er det normalt? har ikke kommet mer nå, men har stikkinger i magen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være slimproppen? Det hender jo at den er blodig. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

kan godt ha vært du har blitt litt "skadet", vanlig at blodkar sprekker under samleie når man er gravid. At det kom som slim kan jo ha vært sæd som kom ut igjen. Ellers er det vanlig å ha veldig slimete utflod i graviditeten, jeg fikk også sånne klumper i begynnelsen. men ta en tlf til legen for sikkerhets skyld du =)

Skrevet

Hadde sånne stikkinger jeg også, kjente dem litt ute på sidene (ikke så langt ute) fra navlen og nedover, og i området rundt skambeinet. er visst helt vanlig, er bare fordi båndene som holder på livmoren strekker seg når livmoren vokser.men få en sjekk uansett, det skal man alltid ved blødning og smerter!

Skrevet

Hei.tror du kan ta det med ro. Det er ikke uvanlig at det kan komme litt blod etter samleie. livmoren er full av blodkarr nå.og stikkinger har jeg også,det er vel fordi livmoren vokser og det meste strekker seg. Jeg har hatt både sa og ma før,og tro meg når jeg sier det, Da stikker det ikke,det blør mye og klumpete og du VET at noe er galt.

Slapp helt av du,det du opplever nå er helt normalt. Men hvis du er redd og usikker kan du jo ringe legen din å høre:)lykke til...og du...pust med magen .Det går nok bra skal du se;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...