Gå til innhold

Har dere alle til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har dere kaffi gjester? hvordan deler dere det inne. hvor mange gjester har\skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde alle til middag og det var vi veldig glad for. Det blir lett "klan A" og "klan B" i kaffe-bryllup. Vet om noen som har klart å gjennomføre det, men som regel har jeg opplevd det som skikkelig kjipt.

Skrevet

vi skal ha alle til middag rundt 60 stk og alle til kaffen self..

jeg heller liker ikke "klan A og klan B" de som kommer til kaffen er liksom mindre velkommene på en måte siden de bare skal være til kaffen og ikke til middagen..

Skrevet

hos oss er alle til middag. vi blir alt i alt 45 hvis jeg har regna riktig

Skrevet

Vi hadde tenkt å ta alle t middag, men lure litt på om vi no skal dele de opp... Dvs at søskenbarn får komme t kaffi...

Eg var til kaffi i et bryllup for snart 2 uker siden, og der var det klan selv om flertallet av gjestene kom til kaffi... Da ble det en klan A for kompisene t brudgommen og en klan B for bruden sine venner...

Skrevet

Vi hadde de nærmeste venner og familie til middag og "resten" av vennene våre til kaffe og kaker.

Skrevet

Vi skal kun ha de nærmeste til middag, blir 55 nå som vi har fått tilbakemeldinger.

38 kommer ekstra til kaffe, dette er da mannens søskenbarn (som vi selv utelukket, men som våre foreldre vil ha på kaffe) 2 søskenbarn fra hver av oss kommer på middag (faddere, jeg har bare 2, mannen 12 så med følge utgjør dette en stor forskjell) + at våre foreldre har bedt venner av seg.

Så til kaffe og festen blir vi 93 stk.

Har liten tro på at det vil bli A og B klan, da blir det i tilfelle hver vår familie i hver sin klan, men vi har bedt voksne mennesker og regner med at dem klarer å te seg en slik dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...