prekæs Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Mest for å fortelle at her blir det fersk suppe, poteter og sursøt saus. Iherdig husmor i dag, med jobbefri, tass i barnehage og masse arbeislyst.
ragna Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 mmmm her blir det oksestek med poteter og verdens beste saus til, og selvsagt nyplukkede grønnsaker. mmmmmm;) lukter jul i huset!
Lilly 79 Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Namnam! Her blir det kjøttboller, potetmos og grønnsaker!:-) Har tanteunge på besøk som elsker dette, hehe.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Igår hadde vi stek med diverse til. Idag skal vi ha fylte gratinerte pannekaker:) Har to unger som går hjemme nå,men det skal nok gå greit.
Dronningen! Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 På menyen i dag er det Fårikål og is til dessert!!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg vil være med på middagstråden for å fortelle at vi lager grillspyd med kanin og kenguru =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå