Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er i uke 32 som har fått strekkmerker enda? Noen magebilder fra den uken og? Er selv 32 fullgåtte uker og venter på at magen skal sprekke, det er ikke mye mer å strekke ut tror jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine strekkmerker kom i uke 35, og har bare kommet mer siden

Men du kan jo være en av de heldige som ikke får det..

Masse lykke til

Skrevet

Jeg har ennå ikke fått det - men venter i spenning.

Var tynn som ei sild rundt magen når graviditeten inntraff, og siden har det blitt strukket og strukket og strukket...

Nå er det vel like før tenker jeg - for nå er den syyykt stram! .0)

Eggedosis i uke 32

Skrevet

jeg er 36+2 og har MASSE strekkemerker på magen min hehe :o) Dem kom i uke 29-30 eller noe....Rundt der omkring,du tregner ikke få vet du :o) Går på elastiteten i huden din :o)

Skrevet

Jeg har veldig elastisk hud.. men har fått strekkmerker på magen fordet :( Jeg som trodde jeg skulle slippe unna p.g.a det, men i uke 32/33 kom de a gett.. ikke mange eller så veldig synlige.. men ja.. er bare 34+4 nå, og enda god tid igjen til å dukke opp flere :P

Skrevet

jeg har ennå ikke fått noen. er i uke 34.. magebilder på profilen min:)

Skrevet

er 36+3 på vei og trodde jeg ikke hadde fått noe.. lå på sofaen i sted, og plutselig sa sambo: har du fått strekk merke? lå ett på lur under magen, der jeg ikke klarer og se =D hehe.. heldigvis bare det ene og veldig lite foreløpig, men kan vel poppe opp mere helt plutselig ..

Skrevet

uke 35 +1 her og har ikke fått enda (bank i bordet ****) hehe.

så vi får se, kan hende de kommer nå mot slutten:)

Skrevet

Er i uke 38+5, og har ikke fått et eneste strekkmerke..

Men det kan jo enda komme, da huden på magen er temmelig utstrekt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...