alvis Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde halsbetennelse i høst og blev sykemeldt i tre dager. Legen sa at halsbetennelse smitter og siden jeg jobber som sykepleier måtte jeg ta penicillin i to dager før smittefaren var over og jeg kunne gå på jobb igjen. Eller kuren var jo på 10 dager men etter to dager på penicillin regner de med at smittefaren er over.
yasmina Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 ja,gjoer visstnok det. Lilegutt fikk konstatert det i gaar og fikk beskjed om aa holde han hjemme fra barnehagen denne uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå