Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 får ca.2 flasker med MME i døgnet,dette på kveldene,har malt i begge de,men ser nå at jeg kanskje kan gi sviskesagt i stedefor..går det greit selv om babyen bare er 4,5mnd,straks 5mnd. baby er også ufattelig plaget med luft til tider,kan sviskesaft hjelpe på det? Vi presse knærn opp mot magen ofte,da kommer det masse luft ut,og baby er smilende blid etterpå..kan kanskje sviskesaft hjelpe da?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 vet ikke om svisker hjelper mot luft, men å massere, løfte beina opp mot magen eller å ligge på magen er gode hjelpemidler mot luft i magen. Det hjelper også å ha babyen liggende på underarmen mens en stryker den på ryggen
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 gjør alt dette,og enda er han plaget med å ikke klare å slappe av nok til å få det ut selv.. HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 For mye malt kan gi luftplager. Trenger babyen din malt i det hele tatt? Jeg får ikke sviskesaft i min gutt på 4,5mnd. Smaker jo ganske intenst. Sviskesaft hjelper mot hard mage,men luft vet jeg ikke. Ikke mye til hjelp jeg nei.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 får han ikke malt blir han hard i magen..så kan jo kutte ut malten å gi sviskesaft tenkte jeg.. men hva hjelper mot luft i magen da..vi bøyer knærn opp mot magen og da kommer det som regel enn hel masse luft ut,ellers gjør vi litt forskjellig som vi har lært hos fysio,hjelper,men er jo nesten blitt en vane,at han ikke klarer det uten stimulanse fra oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå