Jente73_tvillinger Skrevet 21. august 2007 #1 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er i min 11. uke (visstnok...jeg er 10 uker og 3 dager) og gravid med nr. 2. Dette svangerskapet er veldig annerledes enn det forrige, og jeg allerede problemer med å ligge på magen! Slitt er par uker med det allerede..Jeg kjenner livmora tydelig langt over navlen og har merket bevegelser i et par dager nå!!! Er dette kun fordi jeg har vært gjennom en graviditet og vet hva jeg skal kjenne etter? Det er da ikke normalt å slite med å ligge på magen allerede etter 8 uker?? Begynner å lure på om jeg bare innbiller meg ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 21. august 2007 #2 Del Skrevet 21. august 2007 Er 10+3 jeg og....og på vei med nr 2 som deg.ikke akkurat problemer med å ligge på magen,men tror selv jeg har kjent noe 3 ganger.Trodde jeg tok feil jeg....kanskje det er fosteret???Håper vi får mer svar her.Men leste et sted at førstegangsfødende kjenner fra uke 18,og flergangs fra uke 16.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Del Skrevet 21. august 2007 Hei jeg er 10+2, og venter nr 2, Tror også at jeg har merket noe, men har vel overbevist meg om at d er innbillning. Jeg kan ikke ligge på magen og orker ikke gå med de samme buksene som før, føler at d blir klemt liksom.. Jeg sjekket notatene jeg hadde skrevet forrige svangerskap og da kjente jeg tydelig liv allerede uke 16.... ikke godt å si hva som er normalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 21. august 2007 #4 Del Skrevet 21. august 2007 hei!Jeg er 10+2, og sliter også med å ligge på magen. Det gjør liksom vondt, akkurat som den lille ikke liker det...hehe..men uansett, i går kveld tror jeg mulig jeg kjente liv...syns det var litt rart siden jeg er førstegangsfødende, og så kort på vei...var liksom noe sprelling inni meg, litt på siden, ikke midt i magen...hmmm...rare greier, sambo sa det var innbilling, men er ikke så sikker på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma'har født' Skrevet 21. august 2007 #5 Del Skrevet 21. august 2007 Tror kanskje det var innbilling da...fosteret ligger i midten så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente73_tvillinger Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2007 hehe...da tror jeg vi alle mener at vi innbiller oss at vi kjenner noe. Jeg tenkte det kanskje var bare dirring i muskler eller noe sånt Nei, vet ærlig talt ikke jeg. Merker bare mange forskjeller denne gangen, og det er nok litt fordi jeg har vært gjennom dette en gang før. Men, forrige gang var jeg 4-5 mnd før det begynte å bli ubehagelig å ligge på magen. Takk for svar Godt å vite at man ikke er alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 24. august 2007 #7 Del Skrevet 24. august 2007 vil bare kommentere det med at du kjenner livmoren over navlen. Det er jo veldig høyt da til å være i 11.uke. Kanskje du skal be om tidlig ul for å sjekke om du er lengre på vei enn antatt, eller om det er mer enn en der. Selv er jeg 13 uker på vei og synes min også ligger litt høyt, men ikke fullt så høyt som din. Jeg skal til lege på mandag, så kanskje han kan gjøre meg litt klokere Kan jo også nevne at jeg også kjente liv veldig tidlig denne gangen. Før uke 10 hvartfall, men slo det fra meg, for jeg syntes det var veldig tidlig. Kjenner det oftere og oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå