Gå til innhold

En liten meningsutveksling....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer du av en dagmamma?

F eks: vil det være ok at dagmamma gjør slike ting som kan hende man gjør hjemme? Som f eks:

- gå ned på vaskerommet og vaske tøy mens barnet leker oppe?

- gå ut å hente posten mens barnet er inne?

- være ute å jobbe i hagen eller lignende mens barnet sover inne?

Kunne sikkert nevnt mange ting, men dette var jo bare for å dra i gang en diskusjon og utveksle litt mininger.

Må også si at jeg pr tiden ikke hverken er eller benytter meg av dagmamma, så dette er ikke for egen del. Bare litt moro å høre hva andre mener.:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor valgte vi bhg! Synes vel egentlig ikke noe om det, selv om jeg vel må innrømme at jeg hadde gjort det selv om jeg var dagmamma.....

Skrevet

Jeg går ikke ut mens barnet er inne alene, hverken om han sover eller ikke.Så det hadde jeg ikke villa at dagmamman skulle gjøre heller.

Men jeg kan gå ned og sette på en maskin mens han står oppe, men da prater vi med hverandre hele tiden, så jeg vet at han står i gangen oppe og ikke driver med alt mulig rart.

Kan ikke forvente at dagmamma sitter og ser på barnet vårt hele tiden, hun må få hå på do ol (jeg går på do med åpen dør jeg da, og da kommer jr som oftest etter meg), men jeg hadde blitt irritert visst hun forlot barnet i flere minutter og gangen.

Skrevet

jeg tenker at det skader ikke at de gjoer private ting saa lenge man er i samme rom som barnet og barnet er opptatt med egen lek eller at barnet sover.

Syns det er unoedvendig aa sitte aa se paa et barn som sover.

Men aa gaa fra det i en etasje for aa gjoere noe i en annen er vel litt ner droeyt. Og man maa jo ha barnet under oppsyn/innen for hoererekkevidde selv om det sover.

Og naar barnet er vaakent maa det vaere smaa ting som aa sette paa oppvaskmaskinen ol.kan liksom ikke ta vaarregngjoeringen mens man er paa jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...