Gå til innhold

Oppdatering etter UL grunnet høyt symfysemål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har eg vært på UL... Gutten min ble veid til ca.3600 gram.. noe som var 22% over gjennomsnittet.. (jeg er 37+1 forresten)..

Men hvis jeg bare lot være å spise sukker så blir han en kjeeempe flott unge om ett par uker ja:)

Målinger : BPD= 92(-4)

MAD= 115 (+13)

Jordmora mi hadde målt symfysemålet mitt til nesten 40cm i forrige uke.. men hu dama på ultralyden fikk 37cm..noe som stemmer mye bedre siden jeg alltid har hatt like mange cm som jeg er uker.. så tror nok jordmora mi har målt litt feil sist gang...

men deilig å vite at ungen min har det bra!! han var nydelig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm jeg må bare spør..

har du hatt høyt symfyse mål hele svanger skapet.? jeg er 25 uker å har vist et ganske stor symfyse mål.. *husker ikke hvor mye* å lurte på omd et er vanlig at du får ul pga det..+

Skrevet

Oops - lurer på hvor mange % babyen min er over gjennomsnittet...

Var på ul i uke 34+6, og da målte de han/hun til 3.800 kg!!!

Skrevet

Jeg har ligget i øvre grønne feltet hele tiden.

er ikke vanlig å få UL pga det.. men hvis det plutselig hopper noen cm. .slik det gjorde hos meg.. da får du UL..

Skrevet

Vil bare føye til i denne depaten at om en har full blære og event tarm og sikkert, er det nok til at målet blir feil.... Eg hadde et slikt hopp med en av dei minste mine blei sendt på do av jordmor og ¨å var det fint igjen/normalt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...