♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Var visst ikke bare normalt trøtthet hos meg nei...Jordmora stakk meg i fingeren og HB var bare på 8.5...litt lavt får en si..skulle helst litt over 10 eller mer... Så da var d bare å knaske jerntabletter...drikke appeøsinjuice og gomle leverpostei..brokkoli(blæ)
mari.a Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 d har jeg og-er på rundt 10 da, men har jo knasket jerntabl lenge nå...skal du ha jente???jeg fikk gutt sist og tok ikke en eneste jernpille, tror d er jente denne gang:)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Jepp skal ha jente ja..sier de da..Kankjse d er disse jentene som stjeler jernet vårt ja:) Hihi:D
mari.a Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 hehe...lurer på d ja:) - yippi-enda en indikasjon på at d r jente:)hadde jo vært veldig kos-de så d ikke ordentlig på ul-men tippet jente-og d tipper jeg og-føles veldig annerledes enn sist!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg hadde en sterk guttefølelse før UL jeg da.. Men d kan være fordi det er 2 guttebabrnebarn i fra før..så jeg egentlig syns d hadde vært kos med ei jente nå liksom:) De var ikke helt sikker på ul'en min heller, men etter at de hadde sett etter 3 ganger så var de sikre likevel med disse strekene og sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå