Gjest Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! blir så forbanna!!!! har snakket med han igjen nå (pikksjefen) og han påstår fremdeles at de ikke skylder oss penger. men hallo når det står på stemplingskortene at vi har jobbet så og så mange timer og når det står på lønnsslippene at vi har fått betalt for mye færre timer så vil vel det si at de ikke har betalt ut pengene våre vel? og når vi har fått 20 kroner for lite pr time hele tiden så må de jo betale alle disse pengene? Han klarte til og med å prestere å si at vi ikke hadde trukket fra lunsj på den gjennomgangen vi har om de timene vi har jobbet, men VI HAR JO GJORT DET! Herregud han bare dikter opp problemer for å slippe å betale ut pengene våre... er det rart sambo er sykemeldt pga vanskelige forhold på jobben???? Blir så innihelvetes forbanna at det er rett før det eksploderer for meg. Men jeg har et GODT samarbeid med Norsk transportarbeiderforbund og HVER gang jeg i det hele tatt får en sms fra den jobben så gir jeg rapport videre til LO, så vi har ALT skriftlig. det største greiene med de drittsekkene der oppe er at de hver eneste måned sier "nå skal vi betale det ut" slik at vi IKKE går til rettssak, og så når det nærmer seg utbetaling så nekter de, og vi må begynne hele prosessen om igjen med møter og bestyr. AAAAAAAAA!!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Gå til LO med en gang, ikke noe å utsette det vel.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Huff. Skulle tro det var min gamle sjef det dreide seg om. Kjenner innlegget ditt vekker gamle minner fra min forrige arbeidsplass. Grynt. Sånne folk skulle ikke fått lov til å drive business. Fysj.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Nei har ringt LO nå, de begynner å bli ganske forbanna de også... vi og LO har holdt på med denne saken aaaaltfor lenge. Men siden det ser ut som om jeg som tillittsvalgt ikke når gjennom så må vi gå den vanskelige veien - gjennom media og forliksråd. han fra LO skulle ringe til sjefen min nå og ringe meg opp igjen etterpå. jaja da slipper jeg å gå på møte i dag ihvertfall... herregud, kommer til å sette rier på meg dette her... hehe...
Fabelaktiv Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Herregud ... stakkars deg. Det virker jo som om saken din er bunnsolid- men når folk (drittsjef var det det?) trenerer ting så langt så møter man veggen gang på gang. Bittert - spess når det dreier seg om masse penger da stå på sau - ikke gi deg.. vi bimmerne har trua på deg
Gjest Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 takk for oppmuntring =) dette SKAL jeg ha gjennom uansett. de kan ikke behandle folk på den måten der. hehe gleder meg til å lese om det i avisen da... regner med journalistene kommer til å ta kontakt med meg siden jeg er tillitsvalgt og jeg brenner etter å slenge dritt men skal prøve å holde meg og bare henvise de videre til LO:.. hehe... blir så sinna! skal faen meg skaffe tilbake pengene for ALLE de skylder penger der oppe, uansett hvordan jeg skal klare det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå