Gå til innhold

Ny her jeg..ville bare si hei alle sammen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var her for 3-4 år siden, men da med annet nick. Har en datter som straks er halvannet år, og nå har vi lyst til å prøve på nr 2. Det tok 11 mnd sist gang, så vi er veldig spente på hvor lang tid det tar denne gangen! Har ikke hatt annen prevensjon etter fødsel enn kondom, så håper kroppen er mindre "hormonbefengt" enn forrige gang :o) Egentlig skulle vi bare droppe kondom og "se hva som skjer" men jeg merker allerede at jeg er litt gira på tanken å bli gravid og mamma igjen! Så sniker meg inn her, blir spennende dette! Lykke til til alle sammen her inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Har to gutter på 4 og 6år, så nå ønsker vi nr.3.

Går nå å venter på å få tatt ut spiralen. Legen fant den ikke, så jeg må på sykehuset til gynekolog. Kjedelig å vente, vil starte prøvinga nå!!

Lykke til med prøvinga!

Håper det sitter en liten spire hos alle her snart!! :)

Skrevet

Hei og velkommen! Prøver på nr 2 vi også, og fikk nr 1 i mars 2006. Tipper vi har vært i marsklubben begge to, jeg. Men under annet nick jeg også.. ; ) Kanskje vi ender opp med å bli gravide samtidig denne gangen også? Lykke til i allefall! : )

Skrevet

velkommen inn hit igjen:)

Skrevet

Heihei!:)

Jeg er også ny her, og er gira jeg og! Vi prøver også på nr.2, og tulla er snart 19mnd...:) Vi har, som deg, heller ikke brukt noe annen prevensjon enn kondom, så jeg håper spira sitter fort. Greit å ikke ha så masse hormoner i kroppen når man planlegger en graviditet. Får håper vi treffes inne på 1.tri om noen uker:)

Lykke til!:)

Skrevet

Hei og velkommen hit!

Er relativt ny jeg også. Er i min 2 pp. Har en gutt på 2 år (27 aug) fra før,og håper på spire fort.. =)

Skrevet

Hei hei.

Velkommen inn.

Jeg har en sønn (som fyller 2 i morgen:-D),

Også ble jeg gravid i gjen nå, men mistet etter 6 uker. Så nå om dagen henger jeg her, på Bli gravid.

Er sammen med en sjømann, så blir ikke noe før i oktober, for han er ikke hjemme før det. Buhuuuuu!!!! :´(

Men lykke til med prøving:)

Skrevet

hei hei,har 2 gutta på 4 å 2 år...prøve på nummer 3=)

men kan desverre itj start prøvinga før november p.g.a cellegift:(

håpe tia går fort=)

men lykke te me prøvinga=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...