Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Tenker egentlig mest på hvilke farger som er greit? Jeg har planer om å ha en som går i lys "grønn"/lime/blå, litt vanskelig å sette farge på den. Men kjoen er fin. Bare usikker på hva slags farger som er fint i et bryllup nå?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Det må vel være bra farge. Tror man bør holde seg unna fargene sort og hvit, ellers kan man bruke det man vil.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 så lenge man holder seg unna hvitt og beige, har det vel ingenting å si. Nå til dags er jo brudemoten slik at fargene ofte er offwvhite og krem, og det er ikke kult å komme i lik farge som bruden! ganske respektløst også...samtidig som det ser bra dumt ut på bilder...snakker av erfaring;)
Gurine og gulla Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde sort kjole på i 2 brylluper i sommer. ingen sa noe på det.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg skal i bryllup i morgen og skal gå i kjole som er hvit og sortmønstret. Giftet meg meg selv for 2 mnd siden og mange av våre gjester blandet hvitt og sort . Vi synes ikke det var noe problem.
Milletrille Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Høres helt perfekt ut den kjolen din! Jeg syns det passer med blå-, grønn-, rosa-, gul-toner, ikke altfor knalle farger. Og ikke for mørkt. Ville ikke valgt sort, hvit/creme eller knall rødt selv, måtte i så fall være med litt mønster på. Pen, men ikke ballkjole liksom, og lengde til under knærne. Min mening
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 Alle farger går helt greit, så lenge man holder seg unna hvitt og cremefagene. Sort er ikke noe problem i bryllup lenger. Skal ha sort kjole i bryllup om noen uker selv.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Er vel ikke vanlig å gå bort til en i et bryllup å si at kjolen du har på passer ikke. Men, sort passer IKKE i bryllup altså! Og heller ikke lårkort! fysj og æsj
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 Hihi. Ærlig talt jeg har forhørt meg med mange kommende bruder og ingen av de har noe i mot at folk kommer i sort. Noe så gammeldags da gitt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 Gammeldags?!? Skikk og bruk går aldri ut på dato....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå