Athina' Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Vil gjerne se kvaliteten på dem før jeg skal dit. Ser på de som har vært på Nøtterøy at kveliteten er kjempebra, så jeg håper den er det i Tr.heim oxo :-) Foregår hele seansen i 3D? Og hvis ikke den gjør det, hvorfor? Er jo ikke interessert i vanlig UL for det skal jeg på dagen etter på Levanger. Håper dere kan hjelpe meg :-)
prøvekluten+3små Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 hele seansen foregpår så visst ikke i 3d nei...jeg syns det egentli var et ganske så skuffende tilbud de hadde jeg...av en halvtime s var kanskje et kvarter i 3d..ikke verdt 1300 kr...bildene blei i og for seg fine,ligger et på profilen min så du kan jo kikke
Athina' Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Men hvorfor gjør den ikke det egentlig? Hvorfor i vanlig ul format? Når man har kommet så langt så har man jo vært på ord.ul og vet at alt er ok, og og betale for vanlig ul gidder jeg jo ikke som kan ta det i hytt og gæver på levanger. Hmmm ble skuffet jeg nå, for jeg hadde sett for meg lang seanse i 3D. Fikk du noen forklaring på dette? Ps! Fint bilde da! :-))
prøvekluten+3små Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 tror det er noe sånt som at når det er 3d,så "kler" de jo på ungen hud og hår skulle til å si,og å navigere seg frem til rette kroppsdeler når dette er på er vel kanskje ikek så lett...da ser man jo ikke beina inni kroppen liksom..tror det er derfor...de må altså først finne plassen de skal vise,så sette over på 3d når de har funnet den..jeg bli og skuffa..hadde sett for meg mer enn det lille vi fikk se ja..
Topp 10. Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Fikk du ikke med film?? Dvd? Det fikk jeg beskjed om jeg skulle få når jeg ringte å bestilte time!!! Ble litt usikker jeg nå om jeg skal benytte meg av timen.... må vente å se til neste uke etter ordinær ul!
prøvekluten+3små Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 jojo,fikk film ja..men dette er ikke noe man kan regne med å få...det kommer an på åssen baby ligger og om bildene blir bra,så ikke for gitt at du får film nei
Athina' Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Er litt skeptisk til det nå, for det er jo dyrt og er jo ingen garantier for at man får se noe. Jeg spurte om det var med film i prisen og da sa hun ja, så det bør være det bestemmer jeg meg for å ta timen i allefall. Men du har sikkert rett i forhold til at de må lete for å finne hvor de skal sette på 3D. hmmm ble usikker altså :-/
prøvekluten+3små Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 hu sa ja??det kan de jo ikke garantere nemlig! men er vel slik om at om de ikke får til filmen,så får man det litt billigere...men likevel..
Athina' Skrevet 21. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2007 Jeg skal iallefall forsikre meg om at film er inkludert i prisen og at den blir redusert hvis de ikke får sett noe. For jeg spurte spesifikt om dette når jeg ringte, og hun sa ja. Virker litt mer amatørmessig enn hva de som har vært på Nøtterøy snakker om og deres opplevelser, for alle de er storfornøyde med alt og det er billigere der også - merkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå