Gå til innhold

hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 25 var hos legen i dag å hadde lagt på meg 5kilo til nå.. han syns vis det var i minste laget men ok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal veie meg i morra, men sist jeg veide meg, hadde jeg gått opp 17 kg....(det var i uke 26)

jeg veide ikke spesielt mye da jeg ble gravid, heller, (ca 50 kg) så mye av vekta er vell bare sundt kosthold! (håper jeg!!) så samles det mye vann i kroppen min nå også, og babyen veide 1,1 kg ved 3d ul forrige uke!

nå er jeg i min 29. uke, og håper vell på å ikke gå opp så mye mer!!

Skrevet

I uke 35+4 veier jeg akkurat det samme som da jeg ble gravid.

Gikk nemlig ned 10 kg de to første mnd i svangerskapet. Så i teorien har jeg gått opp 10 kg...

Skrevet

hehe nesten rart hvor mye forskjell det er.. !

Skrevet

er i min siste uke og har gått opp 15 ca.. ikke veid meg på en uke og da var det 13-14 kilo.. Håper hele tiden at det skal stoppe men det gjør det jammen ikke.. :)

Skrevet

Er 21+2 og gått opp 8 kg.

Skrevet

Er i uke 29 og har gått opp 7 kg, veide 55 kg fra før. Men sidst gikk jeg opp nesten 20 kg ialt, så kommer nok nogle flere kg denne gangen også :)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har lagt på meg 5 kg.

Skrevet

37+0 og har lagt på meg 18 kg til nå...

vekten har heldigvis stoppet i det siste...

Skrevet

37+2 og lagt på meg 1kilo.... legen er IKKE førnøyd...

Skrevet

Njaaa kanskje 14... har ikke vekt, men føler jeg har lakt på meg litt etter sist veiing, da hadde jeg lagt på meg 12 kg. Er nå i uke 34. :)

Er stooorfornøyd med denne vekta med tranke på at sist la jeg på meg ca35 kg... alt forsvant jo da men, er ikke noe behaglig følelse med alt det ekstra!

Skrevet

35+4 idag og gått opp 8,5 kilo..

Legen og jordmor er fornøyd, og kiloene kryper oppover jevnt og trutt.. Har jo bare litt over fire uker igjen nå, så får tro det ikke blir så altfor mange fler, selv om det vel antagelig kommer et par til før fødsel..

Skrevet

Var på den grusomme vekta til legen i dag.. Er i uke 34+4 og har gått opp 18kg... *Gråte* 3kg til så veier jeg 90kg.. =(

Kunne ønske jeg kunne si at vekta ligger mest i brystene, magen og vann.. men akk.. er nok matinntaket her jah.. =P

Skrevet

er 30 uker på vei lagt på meg 2 kg =) fikk beskjed om at dette var bra... har ikke lagt på meg noe unødvendig=)

Skrevet

veide meg hos jordmor i går, og har lagt på meg 11 kg. er 36+3 på vei, så fornøyd med det ;)

Skrevet

var normal vektig før graviditeten og har lagt på meg 10 kg. 1,5 har kommet på den siste uka. *akk* Begynner å bli hoven i føttene så vet ikke om det kan være mat, eller bare masse deilig mat og snop=)

er i uke 35 nå og klarer vel neppe å holde meg under 12 kg slik jeg håpet.. Har nemlig VELDIG god mat lyst:)

Skrevet

jeg er i min 26 uke og har lagt på meg 2kg!

jm sa ingen ting om vekta mi igår så jeg kan ikke skjønne at legen din synes 5 kg var i det minste laget??

Skrevet

Da er vi to.Jeg veier 93 kg nå.Og det er ikke kult!!!Er 37 uker i morgen.Tror nok ikke det bare er på magen og brystene hos meg heller!!Håper det gåt bort igjen !!

Skrevet

Veid hos jordmor i dag, uke 34 + 6, opp 13,5 kg. Ser helt toppers ut - loving it;)

Skrevet

Er i uke 34 og har lagt på meg 8 kg til nå. Men føles som mye mer synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...