Gå til innhold

Ikke lite og ikke stort......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt bryllup der en ikke gjør så altfor mye ut av det? Vi vil gifte oss, men klarer ikke helt se for oss hvordan. Ingen av oss vil ha noe digert bryllup med masse gjester og masse taler. Men har heller ikke så lyst til å bare stikke av å gifte oss i utlandet heller. Vil gjerne dele dagen med de aller nærmeste.

Noen som har tips til hvordan vi kan gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å gi tips når jeg ikke helt ser hva du er ute etter... er det pengene det står på, eller liker du ikke store folkemengder?

 

1. Du kan gjøre som man gjør i konfirmasjoner eller dåp: leie et enkelt lokale, ha hjemmelaget mat eller koldtbord, kjøpe kjole fra vanlig klesbutikk osv. Fint, enkelt og ikke så alt for stort og dyrt

 

2. Du kan ivnitere de nærmeste ut på restaurantmiddag etter vielsen.

 

3. Du kan invitere de nærmeste ut på opplevelsestur båttur, piknik i parken, grill på terrassen.... bare fantasien setter grenser....

 

vet ikke om dette var noe av det du var ute etter?

Skrevet

Takk for tips. :)

Vi vet ikke helt hva vi er ute etter enda, derfor jeg ville ha litt ideer. Grunnen til vi ikke vil ha "vanlig" bryllup er vel at ingen av oss liker masse oppmerksomhet og styr rundt oss. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...