Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Sitter å tenker litt eldste fyller i begynnelsen av desember og minste i slutten av januar. Kan jeg slå selskapene deres sammen? Eldste blir 3 og minste blir 2. Tenker spesielt på barneselskap. Men kunne jeg gjort det med familieselskap også? Først blir det bursdag for familie på ene sida og helga etter så blir det for den andre familie, så fyller søstera mi ja å så er det jammen meg blitt jul, og så fyller minste jenta så det er vel gjerne like greit å bare slå dem sammen? Eller blir det helt feil?
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Hmm, jeg har en som fyller 3 i desember, og en som fyller 1 i januar. Kunne ikke tenke meg å slå det sammen fordi jeg syns det fortjener hver sitt selskap der vi feirer deres bursdag. Men du gjør jo som du vil selvfølgelig =)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jeg ville ikke ha slått de sammen.....
Pappas fultreffer :) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Jeg slår alltid sammen familieselskapene til min esmå, de fyller år i februar og mars. Eldste min er 7 år så han får jo ha venneselskap da, men ellers så ser jeg ingen grunn til å ikke slå familie bursdagen sammen. Jeg slår begge familien sammen også jeg, har ikke 2 familieselskaper.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Ville ikke slått sammen bursdagene - men jeg syns det er gøy å lage bursdag da og det er jo liksom en stor dag for ungene - det er hans eller hennes dag! Hva syns f.eks 3 åringen om det da? Vet av erfaring av min gutt på snart 4 elsker å ha bursdag og at det er hans dag - ingen andres... Hadde hatt hvert sitt familieselskap og jeg da - siden det faktisk er nesten 2 mnd mellom dem...
suseduse Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 jeg kunne kanskje tatt familie bursdagen sammen, men ikke barne bursdagen
WP-TLogPeanut Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Ville ikke slått sammen. Synes bursdag skal handle om hver enkelt person,når de enda er barn Så for meg blir det helt feil ja.
bambi på isen Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Hadde slått sammen familie bursdagene ihvertfall!! Det har jeg planer om å gjøre med mine 2 desember barn:-) Har ei som blir 2 år 20 desember og en som blir 4 år 30 desember.Akkurat nå bor vi veldig langt borte fra familien, men når vi flytter ned igjen så blir det felles familieselskap!! Er jammen nok å henge fingrene i rundt jul!!!!!!!!!
er det muuulig Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 personlig så synes jeg det blir feil....blir litt ala....du er født på julaften så får du bare en gave opplegg....... de har hver sin bursdag så da har de hver sin bursdag også...
La Perla Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 To av mine barn har bursdag med kun 2 dagers mellomrom. De blir nå 3 og 10. Vui kommer til å slå sammen familie/vonskevenner-besøkene til ett, og så får de ha ett barneselskap hver. Hvis jeg var deg, hadde jeg muligens latt treåringen ha et barnebesøk som bare var hans/hennes, mens familiebesøket var felles for begge. Toåringen trenger ikke eget besøk i år når hun er så liten.
mamma til to skjønne Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Selvfølgelig kan du det. Mener nå jeg da.. ) Vet jo ikke hvor store barne dine er,kansje det kan være en ide og spørre dem hva de vil selv hvis de er såpass store at de har noen formening om det? Er det iorden,er det jo ikke noe problem å holde bursdagen feks i januar. Grunnen til at jeg spør om hva de vil selv,er at jeg har en datter på8,og en sønn på 5 mnd,de har bursdag med 1 ukes mellomrom. Datteren min maser veldig om å feire med lillebror fremover.(hun er allerede begynt å planlegge,det er i mars de har bursdag,..hehe) Men hadde hun ikke villet feire med han,får hun jo ha egen bursdagsfeiring. Vet ikke om det kommer helt frem hva jeg mener,men feil blir det absolutt ikke..
La Perla Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Beklager alle feilene, håper det var mulig å skjønne likevel.
mamma til to skjønne Skrevet 21. august 2007 #13 Skrevet 21. august 2007 Nå må jeg jo understreke at hun får ha barnebursdag alene,men familie/vennebursdag kan de ha sammen.Er jo litt stor aldersforskjell til å ha det sammen da... )
Dotten Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Jeg ville ikke slått sammen, men det er meg Kanskje til nød voksenselskapet, men ikke barneselskapene!
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 21. august 2007 Takk for svar alle:) Tror vi muligens tar familieselskap sammen. Men de skal få hver sitt barneselskap. De har liksom samme vennene da:) Men fortsår hva dere mener med hver deres dag. Så da går vi for hver sitt barneselskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå