*Rutletutt* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 hun brekker seg jo nesten hver gang...har kjøpt den minste smokken jeg kunne finne, men likevel. Hva som kan gjøre det da? Hun er jo bare 3 uker enda, men jeg tenkte jeg skulle prøve litt hver dag sånn at hun kunne slutte å bruke meg som smokk + å klare å sovne selv....men det ser dårlig ut. Noen andre som har hatt det sånn? Hva gjorde dere?
WP-TLogPeanut Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Vi bare øvde og øvde Lurte puppen ut å smokken inn i munnen mens hun sov. Da var hun så avslappa og brakk seg ikke av smokken. Varte først i et sekund før hu våkna og hylte,neste gang to sekunder,etterhvert satt smokken i hele to minutter, og så videre Nå kan man bare prøøøve å få henne til å sovne uten liksom
Marolla Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Noen apotek har smokker som heter "Trøst". De er egentlig for prematurbarn, men er likevel til salgs for alle. Du må spørre etter den i skranken.
*Rutletutt* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2007 Ja, jeg får vel bare fortsette å prøve. Er jo sånn når storebror lett tok smokken blir jeg litt "stressa" når det plutselig er så vanskelig med lillesøster;o)
*Rutletutt* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Ok, er de ekstra små i sutten? Får høre på apotekene her...for de jeg har kjøpt så langt er tydeligvis for store...
frøken blå Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 hehe.... sikkert ikke det du vil høre, men..... hehe!! prøver enda jeg - og hun er 11 mnd!! =) så.... good luck!! telte gjennom smokkene her om dagen.... 17 forskjellige typer. kjøpt både her og der kan du trygt si.... ingen som faller i smak her!!
frøken blå Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 prøvde dem og jeg.... de små trøst prematur. til ingen nytte....
*Rutletutt* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2007 Uff...ja, jeg er jo redd at hun er sånn som jeg var...jeg nektet også å ta smokk visstnok. Vel, får bare prøve å se;o/
summer85 Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Rutletutt.. jeg har det også sånn.. gutten min ble 3 uke i går.. han brekker seg når han får smokk, og bruker meg som smokk. jeg å prøver å prøver med smokk, i håp om det samme som deg, at han ikke bruker meg som smokk og at han kan sovne av seg selv..å ikke ved puppen hele tiden.. har funnet en, som jeg får han til å ta noen ganger, det er en type fru lyng har. (mulig andre også) den som det står I Love mama, og Papa is the best på... den er ikke rund, men en flate på.. hvis du skjønner hva jeg mener??
Blue Lady Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 Snuppa her også bare brekker seg, men den smokken hun faktisk sutter litt på et de største til MAM, sånne som storebror på 2 år bruker.
Frk. Vable Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Vi også øvde og øvde. Dvs, ikke mer enn en gang om dagen, kanskje, men problemet vårt var ikke at han brakk seg, men at han ikke helt skjønte hvordan han skulle suge på den. Så prøvde vi en stor en, fra 4 mnd, selv om han bare var 1-2 mnd. Det gikk helt fint, da fikk han taket på det, og nå tar han alle smokker. men bare når han er trøtt!
Poteto Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 her går det bra med smokk.. men hun har fått flaske frå starten av.. blitt vane med annen tut enn pupp da.. men vi prøvde dei på apoteket, men dei bare spyttet hun ut. kjøpte noen frå avent.. 0-3 mnd. dei er korte å gode i tuten.. lykke til.. bare fortsett å prøv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå