Gå til innhold

Prøver å gi henne smokk...men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun brekker seg jo nesten hver gang...har kjøpt den minste smokken jeg kunne finne, men likevel. Hva som kan gjøre det da? Hun er jo bare 3 uker enda, men jeg tenkte jeg skulle prøve litt hver dag sånn at hun kunne slutte å bruke meg som smokk + å klare å sovne selv....men det ser dårlig ut. Noen andre som har hatt det sånn? Hva gjorde dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior gjorde akkurat det samme i begynnelsen. Han brukte laaaang tid på å venne seg til smokken, men nå kan han ikke være den foruten.

Jeg prøvde alle gode råd jeg fikk, forskjellige typer smokker, dyppe den i sukkervann, koke den i morsmelk, switche mellom pupp og smokk, pappaen prøvde å gi, men ingen ting fungeret før han en dag bestemte seg for at nå var han klar for smokk. Smokken han til slutt tok var en NUK smokk av silikon.

Hvis hun ikke tar smokk med en gang så bare fortsett å prøv litt hver dag. Prøv det mens hun er våken og blid og vil hun ikke så respekter det og prøv igjen i morgen:)

Skrevet

Ja, jeg får bare fortsette å prøve. Har prøvd både vanlige Mam-smokker og en type med silikon-tutt. Fikk tips inne på skravle om å prøve prematur-smokker, så det blir det neste...;o/

Skrevet

veslejenta begynet med smokk i går:) Tom måneders prøving. Har prøvd tre ulike merker - den hun tok til slutt var mam smokk. Men den ville hun ikke ha før da... Merkelige greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...