Anja83 Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Jeg er på dag 22 i syklusen nå. Føler meg litt oppblåst og støl helt nederst i magen. Har vært sånn i magen de siste 4 dagene. Er dette et graviditetstegn? Kan det komme så tidlig? Ei venninne av meg er ca 10 uker på vei, og en uke før hun kunne teste (på samme tidspunkt som jeg er på nå) hadde hun så utrolig høy hvilepuls, 90 slag i minuttet. Hun hadde lest et sted at man kan få det når man er gravid. Jeg sjekka min i stad, og den var på rundt 100 slag på ett minutt. Hva tror dere om det? Noen som har lignende erfaringer? Enten er jeg i helt elendig forfatning, og bør ringe Sats med det samme, eller så er jeg kanskje gravid. :-) Tør ikke å håpe helt, men må jo håpe ganske masse. :-)
Tredjegull Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Stølhetsfølelsen har jeg hatt i magen ved mine graviditeter også, så det er et tegn:-) Har lest at flere har hatt det også... Krysser fingrene for deg jeg:-) Lykke til!!!
Anja83 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 Takk for det!! :-) Ingen som har erfaringer med den pulsen eller? :-)
tone med ny spire :) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Da er vi likt på antall dager og jeg har omtrent det samme. STølheten kan også komme av andre ting jeg har drevet med i det siste, men håper håper det er noe. Kjenner på en måte at det er noe som skjer av og til. Tok pulsen min nå og den var rundt 80. Håper bare at det ikke er jeg som innbiller meg symptomer.
Anja83 Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 Så artig å høre at andre er på kkurat samme dag som meg da. :-) Selv om jeg forsåvidt ikke tør å stole helt på denne syklusen min. Skal uansett teste i begynnelsen av neste uke om mensen ikke har kommet. Jeg er også litt redd for at jeg håper så mye at kroppen rett og slett lager symptomer. Rart hvor utrolig opphengt man skulle bli i dette. Forstår godt hvis man svever på rosa skyer den dagen testen er positiv, etter å ha prøvd så masse. Ønsker deg masse lykke til ihvertfall! Blir spennende å se hvordan det går. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå