Gå til innhold

eggene overlevde ikke opptining


Dobbelglede?

Anbefalte innlegg

I går var jeg da klar for i det minste sette inn ett egg tilbake( tatt østrogenplaster + progesteron stikkpiller de siste dagene), men slik gikk det ikke. Hadde tre egg, ingen overlevde! Begynner jo å lure, har det vits i det hele tatt? Fikk jo satt tilbake to ferske egg i mai, kanskje de også var ubrukelige? Vi er veldig lei oss, vet ikke om jeg skal gjennom hele IVF prosessen en gang til. Er forresten mitt første innlegg her. Men har fulgt med dere lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Det er bestandig veldig vanskelig når ting ikke går som planlagt desverre. Selv om dine 3 egg nå ikke overlevde er det ikke dermed sagt at de andre var ubrukelige. Det er mange her inne som har sittet med akkurat den samme følelsen som du har nå. Forsøk etter forsøk blir misslykket, men plutselig sitter den.

 

Noen er heldige å få det til på første forsøk noen bruker flere. Selv vet jeg at jeg kan bli gravid for jeg har vært det 3 gager, men alikavell har ikke verken de ferske eller fryseegget blitt til noen baby...

 

Bruk så lang tid dere trenger på å bestemme dere for om dette er verdt å gå igjennom igjen. Kanskje ser du annerledes på det om litt.

 

Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det mona65,

opplevde det samme med to egg i forrige uke..

Men her ser vi opp og frem,planlagt nytt forsøk allerede.

Jeg synes det er best å se fremover med en gang,

men du må ta den tiden du trenger.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende svar! Jo, jeg merker at sinnet allerede er litt lysere i dag, har nok tenkt å satse på på nytt igjen. Vi vurderer kanskje Danmark og. Har time på Aleris neste mandag i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Vi er på Aleris og er veldig fornøyde med de. Føler oss veldig godt tatt vare på. Veldig hyggelig alle som jobber der :-)

 

Lykke til og hold oss oppdatert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mona65, jeg føler virkelig med deg. Det er utrolig kjipt. Men som vilsågjerne sa, så er det bare å prøve å se opp og frem igjen. Neste gang vil det gå bedre. :) :).

 

Lykke til fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtte, godt å være her. Akkurat nå føler jeg skjer det ingenting med babyprosjektet, og det kan jo være like greit faktisk en liten periode.

Aner ikke hvordan det ligger an med syklusen heller nå, etter uker med østrogenplaster, er nesten første gang jeg ser frem til å få mensen. Aner bare ikke når den dukker opp..

Klem til dere alle sammen

P.S. Deilig vær i Oslo i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...