drømme_mamma er gravid Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 jeg tenker aa handle det meste paa h&m (venninna mi handlet der). ull skal jeg handle paa nostebarn.kanskje litt paa laban og labolina eller andre spes.butikker,men til hverdags tenker jeg aa handle en del paa h&m. men er dette bra nok?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 HM er absolutt bra nok, jeg har brukt mye det til sønnen min og det er heldt greie klær. Har aldri hatt problem med de klærne der.
mammat2goll Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Klart de klærne er bra nok. Er helt supre klær Vil tipse deg om ull klær på sparkjøp. Litt billigere Jeg kommer til å handle både på cubus og H&M
prematura har tre små Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 h&m er mer enn bra nok, har mye fint der. Kommer til å handle på h&m, lindex, exit og evt kappahl, hvis det blir en jente da, gutteklær har vi på kassevis.. Vi bruker stort sett ull fra Janus, det har de på coop obs og tekstilfunn i allefall. Har også litt ulltøy fra cubus og sparkjøp, ok det også.
tictac_83 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Syns jeg ser søtt babytøy uansett hvor jeg går jeg H&M, Reflex, Exit, til og med OBS.. Men venter litt med handlinga, det går bare i vindusshopping foreløpig 7+4 i dag
line_n & sara Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 jeg har funnet mye snadder på lindex, men jeg er ute etter litt "utradisjonelle" klær, de skal helst være kjønnsnøytrale, (venter jente, og vil ikke ha en rosa dollete sak!!) har sansen for brunt, jeg da! og har kjøpt inn masse brunt, og 70talls inspirerte klær! mesteparten fra lindex! nå er det ny kolleksjon der, og masse brune plagg! har kjøpt inn en del på hm også, da! cubus er vell de eneste jeg ikke finner noe fint på! altfor tradisjonellt for meg! fant ullbody på bogerud (janus ull) som virker grei!
TøffiTrynet☠ Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 På Polarn o Pyret har de også mye fint babytøy. Jeg liker også litt utradisjonelle klær.. Alt annet en lyseblått til gutten min! Har og funnet mange fine sett på Ellos, faktisk. Bla. svart body med med grønn gitar på, og svart jokkebukse! Svigermor fikk litt angst da, hun mente at man ille kunne bruke svart på baby! -Men det bryr jeg meg svært lite om... De har og noen kjempefine sett meg bukse og bestefarstrøye i olivegrønt/stripet med matchende sokker og strømpebukse til.. Kult! Ellers er HM greit det og!
Hormonella Skrangle Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Mon tro hva din svigermor (eller min for den saks skyld) ville si til den svarte bodyen jeg kjøpte på Metallica sin hjemmeside... Morsomt med litt forandring, selv om det spøker for at det meste blir i hvitt eller pastell.
Entil? Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 hormonella skrangle... den metallica bodyn var kjempe kul da...nå blir sambo fornøyd...skal bestille en slik en jeg også
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 handler på hm, lindex, exit (bra butikk) samt litt på kapahl.. er ikke så fan av cubus, finner liksom ikke noe fint..
M-Tos Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Synes Lindex er helt topp, virker å være god kvalitet, i motsetning til enkelte ting fra H&M, men skal ikke være bombastisk! Dessuten får man jo rabatter hele tiden fra Lindex - med Lindexkortet.
nr 6 på vei Skrevet 21. august 2007 #12 Skrevet 21. august 2007 Det er nok mange forretninger som kommer til å få besøk av oss i løpet av høsten, vinteren og våren......... Harstad here we come :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå