Stolt mamma=) Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hei. Bare lurer på om du kan klare å se hvilket kjønn jeg får? har termin 12 mars 2008. Også lurer jeg på om jeg og barnefaren klarer å holde sammen? Jeg er født 230784 Han er født 250482. Takk for hjelpen=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 klart jeg kan prøve og hjelpe deg. Ser ei jente på deg..hun kan nok komme litt før termine..kun noen dager. Ser at det forholdet mellom dere er veldig opp og ned.Men dere sliter litt med det,men når jenta kommer så blir det stor forskjell og dere jobber sammens på en helt anne måte.Forholdet er nok til og berge,men det er opp til dere og jobbe med det for at det skal gå.
Stolt mamma=) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 tusen takk. litt spent på kjønnet siden det er min første. Kan du se noe når det gjelder økonomien?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 dere vil ha det litt trangt..men det kommer til og løstne seg og få bedre råd.ingen grunn til og bekymre seg.
Stolt mamma=) Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 kan du se noe om selve svangerskapet? vil det gå bra? Du er en engel som svarer=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Jeg får opp at det vil gå bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå