Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 jeg falt helt for den,men hva syns dere?noen andre som har kjøpt den? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10886582&sid=xz1abclRSL0618075&WT.svl=Link
pandabjørn Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 det var en fin og spesiell kjole :9 men tror ikke jeg ville hatt den for den minner meg ikke om noe brudekjole akkurat
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Huh???minner ikke om noen brudekjole?hva mener du med det a?vet jo at den er spesiell da,men agape selger jo en lignende kjole til tredobbel pris.så brudekjole er det hvertfall
pandabjørn Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 jeg synes ikke den ser ut som noe brudekjole ,må jeg utdype meg mere enn det?? noen liker kjolen andre ikke..... ja den er spesiell og fin, men jeg ville ikke hatt den på meg i mitt bryllup.....
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 det er en kjole for den sære, synes jeg. Jeg synes den var spesiell og utrolig nydelig. Men personlig ville jeg ikke hatt den.. hovedsaklig pga blåfargen..hehe ,den passer ikke inn i stilen i resten av bryllupet om du skjønner;) Her kjører vi rosa,hvit og gull;P Du blir nok en nydelig brud,som alle andre;D til lykke=)
Happy H Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 syns kjolen er fin,men va stygt m d blå..ville heller hatt den ensfarget, eller m sølv eller gull som agape sin, d e mye finere
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 snufs...er det ingen som syntes den var så fin at de kunne ha gått i en slik en asså?Hvis det var rødt ellerrosa istedenfor blått da?eller med perlebroderi istedenfor det som er der?
En snupp - og en knert i magen Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Hei Anonym! Vet du hva? Jeg synes det er kjempefin, litt sånn gammeldags romanitsk. Og det er ikke alle som vil ha helt hvis kjole, og snittet på den er kjempeflott. Selv ønsker jeg å ha en hvit todelt kjole, men kunne godt hatt en som dette også. Lykke til med kjolekjøp
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 agape sine er mye finere, desverre. :/ Denne ser sikkelig hjemmelaget ut, og synes blåfargen er grusom. Aber, det er du som skal gifte deg.. ikke vi.. så det er du som bestemmer hvordan kjole du har. Om jeg skal gifte meg noen gang vil jeg ha orginalen til denne av agape... i grått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå