Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Faktisk så driiiit lei av sure nebbete kjærringer , krangel , diskutering , mobbing & uthenging! Her er det så mye forskjellige damer , at man går ikke sammen merker jeg. Trodde Barn I Magen var et nettsted , hvor man kunne snakket åpent og fritt. Dele meninger uten å bli sett ned på ol. Men vettu hva , her er det så mye surskap , og kjeft. Finnes ikke noe kjekt å være her inne!! Så kos dere , sure nebbete krangle kjærringer , for nå flytter jeg ut herfra og inn på Babyverden. Så lykke til , krangler dere her så skal det sannelig bli krangel med Dere & det offentlige . Glad jeg slipper dere!
Gjest Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Sukk. God tur videre. Og videre. og videre. Og lykke til med babyen.
Gjest Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Jøss, jeg har det veldig hyggelig her jeg. Lykke til videre med svangerskapet.
Bdancer Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 hehe ja sånn er det med kvinnfolk vettu;) Synd du føler det slik da... synes det er god stemning jeg... men nå er jeg ikke plaget med mye humørsvingninger så jeg lar ikke ting gå inn på meg:)
Teltpluggen Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 HAHA! Ja du får kose deg der.. Er AKKURATT likt der også skal jeg si deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå