Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Hva mener dere er et medisineringsskjema? Spurte etter å få et slikt til lillegutt til de dagene han evt må få medisin i bhg,og fikk det,men det styrer mente var medisineringsskjema er ikke det jeg mente.. jeg fikk et ark hvor jeg og pappan må skrive under på at 4stk i bhg får lov å gi lillegutt medisin,noe vil helst vil at alle ansatte skal få lov til,for de er mye på tvers av avd. også skriver de under,også stod det noen regler..det var alt.... jeg mente jo slik som de i bhg skriver opp når han får medisin,dato kl.slett og slikt..er ikke det medisineringsskjema eller...?Skulle snakke med bestyrer og ped.leder igår,men da var de i møte,og i morges var de ikke kommet.. og var er legemiddelkort..? oversikt over medisinene skal finnes på vedlagt legemiddelkort står det her,jeg har ikke noe slikt..har skrevet et "brev" med forklaring på medisineringen og hvordan de gr han det,og fått skryt av at det er godt forklart,og vært i bhg og vist alle ansatte hvordan de gjør det,så alle skal kunne det..
Expat Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Du vet vi er ute, men vi fikk et skjema der legen skrev instruksjoner, og vi skrev under på at de navngitte personene på arket hadde lov å gi.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2007 hmm..ja,er jo et slikt vi også har fått,mhvor vi skal skrive opp hvem som skal gi medisin og slikt,men jeg tenker jo på et skjema de har i bhg hvor de selv skriver opp om han har fått medisin den dagen eller ikke,og evt hvorfor,hadde han et anfall eller bare var litt tett... synes det blir feil at de som kanskje har gitt han medisin sier det vidre til andre når de selv er ferdig på jobb,for at de skal bringe beskjed vidre til meg,for kommunikasjonen i bhg vår de ansatte mellom er ikke på topp akkurat...
Expat Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 I perioder der vi trengte en del kommunikasjon mellom foreldre og ansatte har vi hatt meldebok i sekken til jenta vår.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2007 oi..det var ikke en dum ide nei..=)) kanskje det kan være en "ekstra trygghet" for oss.. kan jo snakke med de ansatte i bhg å spøre om de kanskje er positive til det..enten en meldebok som ligger ved medisin hans,eller i sekken,så kan jeg evt skrive beskjeder der,selv om jeg sier det til de ansatte,så vet jeg at alle kan få det med seg om de vil.. det var jammen lurt det du Expat =) fås kjøpt på vanlige bokhandlere ja..? Mener vi hadde slike på skolen,om vi var borte en dag eller noe måtte vi ha mld hjemmenfra at vi hadde vært syk..er slik du mener ja?
Expat Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Vi brukte bare en liten notisbok vi hadde liggende. Oppi en lynlåspose sammen med medisinen var sikkert lurt!
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 21. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2007 Da trur jeg jammen jeg skal snakke med de i dag i bhg og høre om det kan være greit for dem å ha det slikt..evt legge boka i posen medisin og babyhaleren ligger,ligger i egent pose,så er det i nærheten og ikke blir dyttet bort elle noe.. du er smart du =)) hihi=) skal se om jeg finner en notisbok idag,hvis ikke for jeg klippe en bok i to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå