☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. august 2007 #1 Skrevet 21. august 2007 Trodde ikke så små bebiser som fikk morsmelk kunne bli forskjøla jeg. Storebror og pappaen er forkjøla da så han har jo blitt smittet.. Førstemann var ikke syk før han var 9 mnd. Noen som har noen tips til hva jeg skal gjøre med tette neser utenom å bruke nesesug (det funker greit!)? Kan man bruke morsmelk? Passer på å gi han mat ofte så han får i seg væske.
PopUp Skrevet 21. august 2007 #2 Skrevet 21. august 2007 Ja, morsmelk kan du bruke ) Også kan du høye bakdelen av senga litt sånn at han kommer litt opp med hodet når han sover...
Dotten Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 God bedring til lillebebbisen din. Snuppa klarte også å bli forkjølet som bitteliten. Tror faktisk hun bare var 6 uker. Jeg fullammet og hun har ingen eldre søsken, så vet ikke helt hvordan hun ble smittet. Litt kjipt når de små blir tette i den bittelille nesa ja. Men, bare bruk morsmelk i nesen du
Gjest Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Min yngste har også vært forkjølet da han var liten. Er nok mer utsatt når de har større søsken... Du kan også kjøpe saltvannsdråper på apoteket beregnet på spebarn.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2007 Det er så fælt når disse små blir syke Da får jeg prøve morsmelk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå